Voor alle Bokt-mensen! Als er nog meer zouden komen...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-01 22:04

dan zouden ze er niet meer bij kunnen: kaarten met daarop verschrikkelijk lieve woorden van jullie!
Ik kreeg er zoveel met de post, de hele piano hangt/staat vol met kaarten.
Kaarten met bloemen, katten, achtergronden, indrukken, grappige dingen, vlinders, paarden, honden, zon, hemel, bos, alles....
Ik ben de laatste paar weken dus behoorlijk door jullie overdonderd... Party!! Party!! Party!! !!!
Peter heeft nu eindelijk in de gaten wat Bokt.nl inhoudt... mijn ouders beginnen nu een klein beetje te beseffen dat het niet alleen maar onbekenden zijn.
Toen ik een kaart liet zien aan mijn moeder, van Desiree, zei ik dat ze mij al kende van voordat ik borstkanker had: drie jaar nu dus.
Kim (Nimber) komt ook al aardig in die richting, Sanderijn kwam daarna...
Zo kwamen er nog velen, sommigen ontmoette ik nooit, maar kende ik wel, sommigen ontmoette ik wel , maar leerde ik nooit kennen *LOL* .
Er zijn er een aantal bij die voor mij 'tot mijn vaste bokt-vrienden behoren', en een groot aantal die ik ook vreselijk lief vind maar van wie ik nog niet zoveel weet.
Ik ben vreselijk dankbaar, altijd al maar nu nog meer, om het feit dat Bokt.nl bestaat, en voor alle vriendschap en steun die hier is ontstaan.
Bedankt jullie allemaal.
Voor alle onzin, alle verdriet, alle humor, alle pijn.
Voor het feit dat jullie
er zijn.
Lovers , Dorine.


Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-01 21:03

MalleBabbe:
anders moet je maar even met Sanderijn pb-en hoe dat zit, misschien dat je per ongeluk een verkeerd adres opgeschreven hebt?
In ieder geval hardstikke bedankt, het proberen alleen al vind ik vreselijk lief van je.
Voor de rest: thanks! Bloosbloos...
Orri: jouw broek is mijn winter-favoriet: goeie dikke stof die goed meerekt, en ook niet zo gauw doorregent met slecht weer Cool . Een heerlijke broek die ik vaak aan heb! En mooi zwart...
Kim: ja die broek van je is vooral in de zomer echt mijn favoriet, hij is goed stretsjie en dun, heerlijk tijdens het 'zweet-weer'. Verder ook nog 'antraciet' (was ooit superzwart maar nu ietsje minder) en een donker kleurtje kleed mooi af bij m'n bovenbenen... *LOL*
Heerlijk he zo'n site als Bokt.nl . Niet overal buiten de manege zijn er mensen te vinden die onze paarden-verslaving begrijpen, maar hier op Bokt dus wel!
Echt leuk om zoveel herkenbare dingen te lezen, of juist van iemands ervaringen te leren.
Nog even en de EO kan over ons geweldige mensen een documentaire maken *LOL* *LOL* *LOL*
Thanks allemaal... Dorine.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie