Wake en/of begrafenis:achteraf ergens wat drinken?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Wake en/of begrafenis:achteraf ergens wat drinken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-03 20:58

Omdat ik me kan voorstellen dat deze gebeurtenis je niet de kouwe kleren gaat zitten, wil ik voorstellen eventueel na de wake of de begrafenis ergens wat te gaan drinken met z'n allen. Even stoom afblazen en wat praten voordat iedereen weer de auto of trein in gaat. Anders zit je zo met je emoties ijskoud in de trein...
Overigens, ik weet nog niet of ik naar allebei ga, maar in ieder geval is het geen probleem om eerst even langs Arnhem (station) te rijden om mensen op te pikken en achteraf ook weer weg te brengen.



Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-03 21:36

Misschien kunnen de mensen die achteraf nog even ergens willen samenzijn dit even PB-en, dan zal ik vast gaan zoeken naar een geschikte "tent". Ik zou het heel vervelend vinden als we op dat moment nog naar een restaurant zouden moeten gaan zoeken namelijk...

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-03 22:16

STELLAlover schreef:
Ik ga naar allebei. Voor na de wake weet ik wel een gezellig cafe/restaurantje naast de kerk. Voor na de begrafenis kan ik ook wel wat regelen.
Als jij nu al wat weet, is dat fijn geregeld! Zal ik me dan "terugtrekken" uit de organisatie? Als ik ergens mee moet helpen.... Knipoog

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-03 09:18

Voorlopig zijn we met acht. Dan kunnen we wel gewoon ergens naar binnen gaan. Vanaf 15 of zo is het misschien verstandig om wat te reserveren.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Chita, DenieesB, EmptyWords, karinsd, Lisselot, luuntje, Maanon_, maitestar23, mriek1990, Muga, secricible, Titsia, Wescha, Zebrastreep en 72 bezoekers