benzine geld per maand kwijt?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

benzine geld per maand kwijt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 21:31

Ik ben een berekening aan het maken over hoeveel ik per maand opzij zou kunnen leggen.. aangezien ik over 2 maandjes in het bezit (hoopt te zijn) zal zijn van een rijbewijs is het beetje "vanzelf" sprekend dat ik een auto aanschaf... Ik heb al de "goedkoopste" tevens een van de betere autoverzekeringen gevonden.. maar nu was mijn vraag:

hoeveel benzinegeld ben je ongeveer per maand kwijt.. met n 780kg auto
ik hoef alleen een gemiddelde... (ik weet dat de een veeeeel meer rijdt dan de ander) maar een groffe schatting?
ik zat te denken aan de € 150 - € 200 per maand? (mijn werk is maar hooguit 15 km verwijdert en zal veel in mijn woonplaats rijden) (ervaring opdoen Schijnheilig *LOL* )



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 22:20

Zo dat is aanzienlijk minder per maand!! ... (ik ben er eigelijk vanuit gegaan dat je voor een volle tankgemiddeld wel zo'n € 50 kwijt bent.... vandaar dat ik dacht 4 x 50 = € 200 per maand....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 23:01

ja ik zat te denken aan n peugot 205 (bouwjaar 92) heb al n leuke gezien Pling

hmm ik heb wel erg veel gerekend dan Clown nou gelukkig zijn er nog altijd mensen zoals jullie met al ervaring

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 16:11

Ja ik heb een koopovereenkomst gesloten voor de peugot 205 het is een 1.1 bouwjaar 92 Mintgroene kleurtje.... en 78.000 km gereden ( de eigenaar heeft alleen gebruikt om naar de naast gelegen stad te rijden om te werken en weer terug..... Hij rijdt op benzine.... ik ben best wel blij want het is een klein comfortabele autotje..... Nerd (moet pas over 2 maanden afrijden maar goed...)
Dus als ik het goed uitreken ben ik ongeveer gemiddeld € 20 per week kwijt... ( in het begin rij je toch veel rondjes denk ik Haha! )


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, _Cubby_, abrina71, bebble, Caoilfhinn, ComscoreBot, Dammie, fotolijstje, GrapeshotBot, Lalidan, MarJon, Marocje, Mrskiwi, Niobe, Roadracer, Tazzey, Telpeva, Temeraire, Thats_Me en 46 bezoekers