E-bay vraagje

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

E-bay vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-03 08:08

Heeft iemand een link richting de paardenspullen? De gewone -bay en de NL kom ik wel op, maar zie nergens iets van zadels oid staan. Of bestaat er geen hippische afdeling daar en moet je er gewoon tegenaan lopen?
Viv

Patsy

Berichten: 573
Geregistreerd: 19-12-02
Woonplaats: groene hart

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 09:52

Hoi Viv,

ik zit dus ook wel eens op bokt, maar geloof ik niet zo verschrikkelijk vaak als de rest van stal (zit al 10 uur per dag achter de pc, is meer dan genoeg, dan wil je ook nog wel eens tv kijken of paardrijden of zo).
Mijn zadel komt van www.ebay.de Als je geluk hebt, vind je een mooi zadel voor een zeer interessant prijsje (MOI!!!!). Wel eventjes eerst naar de verzendkosten vragen en heel belangrijk, of je het terug mag sturen als het niet past (en dan je geld terug krijgt).

Misschien tot vanavond,
Patricia (en Gypsy)

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 09:57

Het blijft gewoon zoeken en geluk hebben....

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 16:05

Ze hebben geen link naar ruitersportartikelen helaas. Ik ben ook al een keer aan het zoeken geweest.

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 16:09

Je hebt daar een zoekveld. Daar kun je een zoekterm invullen en tadaa Haha!

Net als google, maar dan anders Lachen

Ratjetoe
Berichten: 1525
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 18:28

Ja, Patsy, Ebay.de is echt goed. Staan zeer veel goede en ook goedkope dingen. Ben er nog niet uit hoe ik een account aan kan maken. Met de bevestigingsmail gaat het steeds verkeerd!!!

Patsy

Berichten: 573
Geregistreerd: 19-12-02
Woonplaats: groene hart

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 20:21

Als je bij ebay.de een gratis-mail adres wilt gebruiken zoals hotmail of zo (of iets wat het ebay systeem als niet veilig aanmerkt) krijg je of een bevestiginscode per post thuisgestuurd. Deze moet je dan weer intypen op ebay of je moet een creditcard nummer als garantie geven. Omdat ik een aantal jaar in Dld gewoond heb, had ik daar een bankrekening, een adres en een (vertrouwd?) mailadres via mijn werk. Ik heb heel wat spulletjes via ebay ge- en verkocht.

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 21:38

Ratjetoe, je moet wat geduld hebben, dat is alles. Was nl. net zo ongeduldig als jij Knipoog .

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-03 22:35

Romkabouter schreef:
Je hebt daar een zoekveld. Daar kun je een zoekterm invullen en tadaa Haha!

Net als google, maar dan anders Lachen


Hmm dan staat wat ik zoek gewoon niet op e-bay.... ga de duitse versie eens proberen....

Viv

Ratjetoe
Berichten: 1525
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 18:41

Opala,

jij hebt helamaal gelijk gekregen! Ik kan er nu op (en bieden) en heb gelijk een mooi lichtbruin hoofdstel gekocht een een grijs nieuw!! rijjasje gekocht. Ik heb het geld direct overgemaakt en nu maar hopen dat ik het binnenkrijg!!

mandybeauty
Berichten: 595
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 21:46

Ratjetoe schreef:
Opala,

jij hebt helamaal gelijk gekregen! Ik kan er nu op (en bieden) en heb gelijk een mooi lichtbruin hoofdstel gekocht een een grijs nieuw!! rijjasje gekocht. Ik heb het geld direct overgemaakt en nu maar hopen dat ik het binnenkrijg!!


De meeste sturen het wel gewoon op, maar er staat ook wel eens bij dat ze het alleen binnen duitsland verzenden (nur nach Deutschland). Ik wet niet of dit bij jou er oook stond en als het er stond ze er geen probleem van maken.
Maar het fijne van Ebay is dat je met wat geluk kwaliteitsspul hebt voor een leuk prijsje.

Moritz

Berichten: 284
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 22:19

ik heb verschillende keren spullen gekocht bij ebay Duitsland, ik zit bij de Postbank en daar vragen ze de ene keer 5 euro voor de tranactie en de andere keer 10 euro, dat wordt gewoon van het bedrag afgehaald en krijg je een boos mailtje van de verkoper dat je 5 (of 10) euro te weinig hebt betaald. Ik doe het geld (+verzendkosten) tegenwoordig gewoon in een envelop op de post en dan komt het keurig aan.
De bestelde spullen zijn ook altijd keurig bij me bezorgd!

Ratjetoe
Berichten: 1525
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 08:27

Mandybeauty, ook bij mij stond erbij versand nur nach Deutschland. Maar aangezien het jasje en hoofdstel wel erg gaaf waren heb ik gewoon een bod uitgebracht. Na de veiling bleek dat ik de hoogste bieder was en kreeg ik een mailtje dat het verzenden naar Nederland wel duurder was of ik daar problemen mee had. Nou nee natuurlijk dus!

Ik hoop dat mijn spulletjes volgende week binnenkomen!

Moritz, das misschien een idee voor de volgende keer! Goede tip!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 16:10

op de duitse eBay is veel meer te vinden en heeft zijn eigen paardenartikelen afdeling. let wel op de verzendkosten, die willen nog wel eens hoog zijn dat ze verhoudingen zoek raken. Er zijn ook extra bankkosten meegemoeid als je geld overstort naar een buitenlandse rekening.