Kun je een cavia wassen ??, en zo ja hoe ???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 14:17

Zo vaak cowgirl??

Ik heb ook een lang haar, en ik heb haar alleen gewassen toen ze luizen had met dat antiluis en van alles. Verder nooit eigelijk..

Ik maak regelmatig haar hok schoon (1 a 2 keer in de week) dus vies worden doet ze niet.. en stinken ook niet Lovers


Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 16:07

Heb mijn caaf net gewassen na het lezen van dit topic, 2 jaar geleden voor het laatst ivm de luisjes, maar spook vond het dus echt vreselijk!! Niet voor herhaling vatbaar dus Haha!

Over de klitten, spook heeft eigelijk nooit klitten!! Ik knip haar kontje wel regelmatig omdat daar anders allemaal plas ed in blijft en dat gaat wel klitten, maar op haar lijf zelf gaat het nooit klitten. Nu knip ik dat meestal wel zo ver dat het niet sleept zegmaar (soms sleept het wel, maar dat lijkt me zo rot voor haar.. maar er komen dan alsnog geen klitten in)

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 01:58

haffielover, wat erg dat hij is overleden..
wel weet ik dat appelmoes erg slecht is voor een cavia, en je dat dus eigelijk niet moet geven. schijnt oa verstoppingen ed te kunnen veroorzaken (volgens mijn DA toen mijn cavia ziek was 2 jaar terug, is ook overleden). Als je ze ziets vloeibaars geeft, geef dan babyvoeding, iets als olvarit ..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie