Ik heb mijn P gehaald! Joepie!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Ik heb mijn P gehaald! Joepie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-03 11:29

Gisteren stonden eindelijk de uitslagen van de tentamens op internet. Anders was ik vandaag op school gaan kijken, maar ik heb alles gehaald! Joepie dat betekent dat ik mijn P heb. Dat had ik echt nooit verwacht..

Op de basisschool gaven ze met het advies VBO, maar ik had geen zin om naar die school te gaan omdat er in die tijd niet mijn type jongeren op zaten. Dus mijn moeder gebeld naar afdelingshoofd van de Mavo en ik kon gewoon komen.
Hierna heb ik gekozen om de opleiding MTRO (toerisme) te gaan doen. De eerste 2 jaar bevielen best goed, maar op een gegeven moment ging het me vervelen. Toch afgemaakt. De stages vond ik leuk, maar had wel het gevoel: Dit ga ik niet de rest van mijn leven doen. Toen heb ik nog eens een test gedaan bij iemand. Daar kwamen wat dingen uit die voor me geschikt zouden zijn: toerisme paste best bij me, maar ook sport en politie. Hij raadde me aan om een kort hbo-opleiding te gaan doen, maar uiteindelijk heb ik gekozen voor de 4-jarige opleiding Sport Gezondheid en Management. Een nieuwe opleiding, die opleidt tot een brede opgeleide manager in sport en gezondheid.

Nu heb ik dus het eerste jaar erop zitten en ben ik trots dat ik het advies wat ze toentertijd hebben gegeven een beetje heb overtroffen Haha!
Dadelijk lekker naar de stad en wat met andere studenten wat eten en drinken om het te vieren!

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 11:32

Die P pakken ze je niet meer af!
Gefeliciteerd!

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 11:35

gefeliciteerd met je prop!
Nu de volgende jaren nog!
Ik ben er ook zo een die werd afgeraden HAVO te gaan doen. Ben toen Mavo gaan volgen, en via HAVO 1 jaar VWO ben ik op het HLO terecht gekomen. Heb ik ook gehaald.
Die basisschooladviezen zitten er toch regelmatig naast. Ik ken verschillende die advies HAVO kregen, met na een jaar met hangende pootjes terug naar de MAVO kwamen....

eeyore

Berichten: 428
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Nieuwehorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 11:47

Gefeliciteerd!

Ik ben ook MAVO gaan doen, omdat men dat het beste leek. Na de MAVO ben ik naar de MEAO gegaan en vanuit daar naar de HAS, diergezondheidszorg. (jaja logisch ik weet het). Ben achteraf blij dat ik het zo gedaan heb. Wel een omweg, maar ook veel basiskennis. Ik werk nu als ass. accountant in de agr. sector en gebruik van alle opleidingen wel wat.

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 17:59

*kijkt heel jaloers* Ik heb 10 en 11 juli nog een her... Als ik die allebei haal dan heb ik mijn P, anders niet...

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 18:24

Gefeliciteerd!
Das wel lekker dat je hem in je eerste jaar hebt gehaald, scheelt je een hoop tijd en ellende.

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 18:38

Gefeliciteerd

echt lekker als je hem gelijk in 1 jaar heb, dan heb je tenminste komend jaar geen herren van dit jaar en hoef je je geen zorgen te maken dat je hem niet op tijd haalt (bij ons moest je hem binnen 2 jaar hebben anders moest je stoppen).
en tis een mooi papiertje die altijd van pas kan komen!
zo ben ik gestopt met een hbo opleiding, maar m'n p vermeldt ik lekker wel altijd bij diploma's als ze dat vragen.

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 21:26

Gefeliciteerd! Ikzelf heb mn P nog niet, maar ben wel over naar t tweede jaar!