Ik wil een Louis Vuitton tas!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Ik wil een Louis Vuitton tas!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-03 22:25

Maar heb absoluut geen zin om er €800 voor te gaan betalen Knipoog
Wie weet waar ik deze tassen in NL kan vinden (afgezien van Marktplaats want ik wil ze graag eerst in het echt zien!) tweedehands bv voor een redelijke prijs.. of een mooie replica?

Kwijl

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 22:38

Tja wie wil nou niet zo'n tas

janne

Berichten: 1729
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 22:45

ik heb een echte heb ik gehad van me oma die gebruikte hem toch niet meer.
ik had zo`n tas nooit kunnen betalen vind ik veelste duur.
mijn oma heeft hem ooit in parijs gekocht toen het merk nog niet zo bekent was.
ze vond het motiefje van de tas wel leuk en heeft hem daar voor gekocht.
ach ja ik heb gewoon een lief omaatje die zo`n dure tas aan haar kleindochter geeft.
ik heb gewoon een klein tasje hoor maar zon grotoe is ook wel ok Knipoog

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 22:48

Een wat? Nog nooit van gehoord...Plaatjes?

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 22:53

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 22:57

vakantie naar turkije boeken:allemaal chanel,dior enz. merken(nep)tassen te koop voor een prikkie
zelfs je vliegreis is nog goedkoper dan een echte merk tas kopen... *LOL*

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 23:32

In Amsterdam staat er eentje. PC hooftstraat, vorig jaar geopend. Ik kan het weten, want mijn moeder verzamelt die dingen Lachen. Ze heeft verschillende landen afgereisd voor die dingen.

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 23:37

sanderijn schreef:
vakantie naar turkije boeken:allemaal chanel,dior enz. merken(nep)tassen te koop voor een prikkie
zelfs je vliegreis is nog goedkoper dan een echte merk tas kopen... *LOL*


Ik heb er eentje van Gucci, onwijs fijne tas

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 23:43

Ik heb zo'n tas een grote reistas. Ik wist niet eens dat het een merktas was ! Volgens mij was ie niet zo heel erg duur, hij is iig wel echt.
succes met zoeken !

LindaM

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: Raamsdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 08:26

Niet zo heel erg duur??? Deze tassen zijn bijna onbetaalbaar! Niet voor niets is er een hype ontstaan op Louis Vuitton tassen... Waarschijnlijk waren dezelfde tassen maar dan uitgegeven door Piet Leder BV. een stuk minder populair...

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 08:45

Sorry hoor, maar het is er niet aan af te zien dat het duur is. Persoonlijk vind ik de tassen niet mooi, doe mij maar een Bjorn Borg of een Claudio Ferrici tas

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 08:56

Ik had er tien jaar geleden een gekocht.... een half jaartje gebruikt en als oud vuil achter in de kast geflikkerd.... nu heb ik hem weer gevonden en hij is weer hardstikke hip..... (het is wel een bruine ipv van de trendy kleurtjes welke je nu hebt, maar hij is toch hip). Dus wie wat bewaard die heeft wat.....! (Zo had ik ook nog een Burberry's tas....)

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 09:02

haha mijn oma koopt ook altijf van die dure tassen voor me Haha!....alleen de laatste x was ik in london en daar zag ik van dezelfde ontwerpster en ik schrok nogal..haha durfde de tas bijna niet meer mee te nemen Haha! ik vind het zelf nooit zo nodig om zown dure tas te kopen...al zijn die louis vuittons super mooi!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 09:10

LindaM schreef:
Niet zo heel erg duur??? Deze tassen zijn bijna onbetaalbaar! Niet voor niets is er een hype ontstaan op Louis Vuitton tassen... Waarschijnlijk waren dezelfde tassen maar dan uitgegeven door Piet Leder BV. een stuk minder populair...


Deze tas was 100% echt, je moet gewoon connecties hebben Haha!, hij zal ongetwijfeld van de vrachtwagen gevallen zijn Haha!

Deze is trouwens ook van 3 jaar geleden ofzo, het is een zwart met bruin/goude print.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 09:34

Nathalie1981 schreef:
Sorry hoor, maar het is er niet aan af te zien dat het duur is. Persoonlijk vind ik de tassen niet mooi, doe mij maar een Bjorn Borg of een Claudio Ferrici tas

Doe mij maar een nieuw zadel of een veulen ofzo...
Pfff, wat een geld!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 09:38

sja waar mensen allemaal niet hun geld aan uit willen geven zeg...

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 09:40

SuperPepeijn schreef:
sja waar mensen allemaal niet hun geld aan uit willen geven zeg...


Ik zou dus nooit die tas gekocht hebben als ie €800 zou kosten ! Ik weet wel leukere dingen die ik met dat geld kan doen Haha!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 09:43

wat heb je er voor betaald dan?

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 09:46

Ik vind ze niet eens mooi aan wat ik hier op de foto's zie.

Ik ben blij met me suede tasje met vlindertje erop die ik onlangs voor E 8,95 heb gekocht in de plaatselijke tassen winkel Clown

Zelfs al zou ik van het geld bulken zou ik mijn geld niet steken in een dergelijke tas, een mooie jas ok, een handtas tot E200 (wat nog steeds een heel riant bedrag is voor een tasje imo maargoed Knipoog )

Maar voor degene die hem wel willen of heel mooi vinde: veel sukses met het op zoek gaan naar een dergelijke tas voor een wat zachter prijsje Lachen

(Ik zou zowieso bang zijn dat me tas gejat zou worden)

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 09:53

Ik heb ook liever dat ze de inhoud van mijn tas pikken dan de tas zelf!!!hahaha!

Het zijn natuurlijk hoge bedragen, maar een ieder mag toch voor zich bepalen waar hij of zij zijn geld aan uitgeeft. Ik houd niet per definitie van merkkleding maar wel van mooie kwaliteitsspullen en daar betaal je vaak voor. Ik bedoel de gemiddelde ruiter voelt toch ook het verschil tussen een Kentour zadel of een Passier? (niet dat een kentour niet goed is hoor, maar voor kwaliteit betaal je gewoon)

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 10:02

Sjuimpje"]
[quote="Nathalie1981 schreef:
Sorry hoor, maar het is er niet aan af te zien dat het duur is. Persoonlijk vind ik de tassen niet mooi, doe mij maar een Bjorn Borg of een Claudio Ferrici tas

Doe mij maar een nieuw zadel of een veulen ofzo...
Pfff, wat een geld!
[/quote]

*op knietjes* HELEMAAL mee eens. Ik wil nog wel graag een heel leuk arabiertje kopen, maar ik heb geen geld voor de aanschaf, laat staan om m ergens te stallen. Nee, ik vind dit echt belachelijk, ik heb wel wat beters te doen! Wat duurdere (merk)kleding, ok, maar een beetje met twee voetjes aan de grond blijven is ook wel een strak plan!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 10:08

mobick schreef:
Het zijn natuurlijk hoge bedragen, maar een ieder mag toch voor zich bepalen waar hij of zij zijn geld aan uitgeeft.


En daar ben ik het helemaal mee eens. Je kunt niet voor een ander oordelen of iets het geld waard is. Je kunt hooguit zeggen dat JIJ het er niet voor over zou hebben.

Maar misschien verstandig om weer on topic te gaan? Laura vroeg om verkoopadressen e.d.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-03 10:23

Ehm ja... thanks Karin Haha! Laat iedereen maar voor zichzelf uitzoeken waar hij of zij zijn geld aan uitgeeft, maar veroordeel de ander dan ook niet Lachen
Voor liefhebbers de site: http://www.vuitton.com
Dus ehm.. PC Hooftstraat? Dat is zeker de echte... mmm. Me toch echt iets te prijzig.. en ehm, Turkije is ook een beetje uit de richting, ik ga dit jaar niet op vakantie (want ik wil een nieuwe tas.. *grin*) nog meer opties?

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 10:27

Je kunt op de markt kijken
Ik zie deze tassen geregled op de markt liggen.
Ze lijken echt 100% ik zou eens op de markt kijken, misschien dat je ze daar ergens tegen het lijf loopt.
Ze zijn misschien nietr echt van dat merk, maar ze lijken er echt 100% op.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 10:33

Op de Albert Cuijp maak je best kans volgens mij.