Vel vermist

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-01 14:52

Mijn vriend ging vanmorgen om half 8 aan het werk en om 9 uur stond hij alweer naast het bed.
Hij had op het werk met de slijptol een stuk uit zijn hand geslepen dus heel stuk vel eraf en ook best diep! Hij was direct met een collega naar de dokter gegaan waar hij 2 spuiten verdoving heeft gehad en alles is gehecht.

Maar toen hij het liet zien had ik echt zoiets van Afbeelding


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-01 14:59

Nee hij blijft vandaag en morgen thuis dus hoeft hij maandag pas weer aan het werk.

En ik zat ook nog steeds thuis om 9 uur (sterker nog ik lag nog op bed) want had helemaal geen zin om aan het werk te gaan. Gelukkig is het mijn bijbaan en mag ik zelf ongeveer weten wanneer ik kom werken enzo maar vandaag moest er HEEL veel gebeuren dus ik was aan de late kant.
Dus om half 10 gebeld dat ik met mijn vriend naar de dokter was geweest voor zijn hand Bloos
*LOL*


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-01 16:09

Oh zielig, kijk mijn vriend doet dat nog zelf, het arme hondje is de dupe geworden van zijn nieuwsgierigheid Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-01 16:18

Ja HM hij zei al dan moet jij deze week afwassen.

Nou mooi niet want normaal wast hij ook maar 1 keer in de week af ofzo dus dan mag hij dat gewoon volgende week weer oppakken }>

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-01 16:47

Ja ECHT wel *LOL*
Piepen en doen als ze een keertje verkouden zijn Gaaaap Kunnen ze ook gelijk echt niks meer, en dan hebben ze idd het liefst dat je ze helemaal verzorgt en de hele dag een beetje rond holt om eten en drinken te halen enzo. Kruikje hier, slaapzak daar Slapen

Dat doen we dus NIET Extreme duivel


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie