hoe homepage uploaden???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 20:35

Ik denk dat jullie hosting server geen frontpage-extensies ondersteunt. Mogelijk kun je die wel laten activeren. Anders kun je op je eigen computer een ftp-account aanmaken en deze gebruiken om je site up te loaden met frontpage. Mocht je hier geen barst van begrijpen, stuur dan even een PB-tje


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 21:27

kan ook inderdaad, alleen is het wat omslachtiger

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 19:22

Riƫtte schreef:
Kerels!?!


Grr, je hebt echt geen kerels nodig bij het uploaden van een site Boos! .Sterker nog, zelfs zonder overdreven veel computerkennis is het mogelijk.

Ik snap het probleem wel. Je moet bij frontpage opgeven waar je heen wilt uploaden. Als je daar je webadres invult, pakt ie hem niet. Daarom moet je daar een ftp locatie invullen. Maar die moet je eerst op je computer aanmaken, anders pakt ie hem ook niet.

Ik raad je aan om alles gewoon via Frontpage te blijven doen, dat werkt het makkelijkst en zeker het snelst. Aparte FTP-programma's bezorgen je alleen maar extra werk.

Sterkte


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, Ik_is_Ik, manonnevot, nuscaniels, Sandyislief, senna21, SjakieXX, YandexBot, Zil en 161 bezoekers