Zondag komt mijn puppie!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 21:06

Wat gaaf dat ie al komt!!! Ben echt benieuwd. Fotooooo's! *LOL* Ik kijk met je mee Orri lief aan Haha!

Ehhm, namen..

Jackie *LOL*
Gizmo!!! Jah die vind ik leuk Haha! Zo heet een Jack Russel die k ken. En die is heeeeel lief. Nog heel jong. Lovers

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.


Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 21:45

Ik ga nog steeds voor Gizmo *LOL* Neej hoor, je moet t helemaal zelf weten. Een andere Jack heette Gayes oid Scheve mond\
Enneh.. *denk* Frisby Haha!

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.


Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 22:07

Orri Pokemon fan? Haha! Ik vond Charmender altijd t leukst haha. Ik keek maar mee met mn broertje, had nix beters te doen *LOL*
Hejjj leuke naam Charmender Haha! Schijnheilig

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 22:14

Staat dr dat bij? Errug! Zo erg is t toch niet? Naja zal wel. Vulpix is lief jah! Heeejjj weer een leuke naam *LOL* (om t n beetje ontopic te houden Schijnheilig )

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 22:26

Ja hahaha die Digimonnamen zijn echt erg! Als mijn broertje dit zou lezen zou die ook zo komen met Dragon Ball Z Misselijk namen.
Ik zou eg zo vannum verw88 dat ie zeg "Heej! Noem um Gokou of Piccolo!" Yegh (dat zijn de enige namen die ik uit de ene aflevering die ik voor t eerst en laatst gekeken heb herinner *LOL* ) Dat zou echt een Vincent actie zijn

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Anoukjuuuhh, DDD3, fotolijstje, GrapeshotBot, HuyanaJoy, Keizerinnnn, LouLi, MissMarije, MyWishMax, NogSteedsGek, Pieke_Gwen, Pluttersput, TheNovelist, TurboDi, YandexBot en 143 bezoekers