Help verzekerings tussenpersoon troubles !

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Help verzekerings tussenpersoon troubles !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-03 12:33

Mijn vriend heeft een tussenpersoon die zijn auto verzekering regelt, nou ja dachten we.
Gisteren is er in de auto ingebroken dus hebben we de verzekering gebeld waar we te horen kregen dat we niet meer verzekerd waren.
Het schijnt dat we vanaf november niet meer verzekerd zijn !
We zijn 3 maanden geleden nog naar die mensen geweest om een hypotheek te regelen wat overigens niet is gelukt en waardoor we bijna het huis aan neus voorbij zagen gaan omdat die man niks voor elkaar kreeg, toen hebben we nog een jeep bij hun verzekerd en dat was ook oke allemaal ! De tussenpersoon heeft nooit door gegeven dat we niet meer verzekerd waren ! Dit kan toch niet? Ze hebben ons toen beloofd dat alle 2 de auto's in de verzekering zaten. We hebben nooit een brief van de verzekering of het rdw gehad dat we niet meer verzekerd zijn !
Ik ben zo woedend ! Ik heb net de verzekering gebeld en he is de 3e fout van deze tussenpersoon ! Ik ga maar een advocaat bellen ofzo want hier gaan we natuurlijk tegenin !

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...


kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-03 18:34

gijsenkim schreef:
Precies, je krijgt dan ook een royements verklaring.................oeoeoei die tussenpersoon heeft grote problemen ......Kan jij bewijzen dat je betaald hebt?


Ja we hebben een automatische incasso !
Ik heb vanmiddag op gebeld en heb vriendelijk verteld dat we erg kwaad zijn en dat we een klacht gaan indienen, nou dat mens begon onredelijk te bleren joh, ik heb toen vriendelijk verteld dat ik uit gepraat was en heb de telefoon er op geflikkerd ! Vanmiddag heeft de 'baas' van het assurantie kantoor gebeld, hij ging het proberen te regelen.

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Baredawn, dalena, DenieesB, diemth, fierefluiter, fro, Lau07, LouLi, oblix, SannevZ, Tigress, vikawiek, xSimonee, zuperzmoker en 55 bezoekers