Diploma uitreiking gehad!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 10:19

pfffffffff ik vond het ook niet zo leuk toen ik naar voren moest komen. Wij moesten van tevoren allemaal in een lokaal verzamelen en daar allemaal al tekenen. En daarna werd je per klas naar voren geroepen, dan werden natuurlijk ook nog de namen omgeroepen zodat alles in volgorde ging. Maar opzich had het wel wat vond ik

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.



Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 10:43

SweetTinka schreef:
op een groot scherm lieten ze eerst je pasfoto van de eerste brugklas zien en die veranderde dan in de foto van Havo 5.


pfff dat hadden ze vorige jaren bij ons op school ook gedaan. Thank god dat ze dat vorig jaar voor het eerst niet meer deden en toen had ik juist diploma uitreiking. Jakkes, dan zou ik dus echt voor schut staan met mijn foto van de brugklas

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AmyII, corinec, Dammie, Emoreoa, gigil, goesju, karelien, katinker, LiDi, mirtedl, Mo_86, Paardennamen, Plonspony, Poosje81, Rooss_24, ryukapple, Sanet, Taucha, Vjestagirl en 67 bezoekers