Fisiotherapeuten gezocht!!!!!!!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Fisiotherapeuten gezocht!!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-03 20:36

Hoi,

Elke zomer word er weer door Stichting Fok een super vet kamp georganiseerd voor allerlei kinderen met de ziekte Cystic Fibrosis, CF en in het nederlands Taaislijmziekte. Er gaan dan fisio's mee die de kinderen helpen met oefeningen enz er gaan dan ook spelleiding enz mee die allerlei leuke spellen organiseren. Elk jaar gaan we ook naar een pretpark en het is gewoon harstikke gaaf!!! Nou hebben we dit jaar een probleem, er zijn dit jaar niet genoeg fisio's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Boos! Boos! Blijkbaar zijn we geen leuke kinderen *LOL*

BEN OF KEN JIJ EEN LEUKE/AARDIGE(VERY IMPORTAND) FISIO??? LAAT HET WETEN!!!

Wat moet je kunnen om mee te mogen???
Citaat:
Dit jaar was het weer heel lastig om aan voldoende fysiotherapeuten te komen die mee wilden of konden op kamp.
Het leek mij dan ook handig om een lijst te maken van benodigde kwalificaties.
1) Het FOK-kamp vindt altijd plaats in de week waarin 1 augustus valt, dus als je het nu vast in je agenda zet, weet je dat je je verdere vakantie afspraken daar om heen moet plannen.


2) Je moet in het bezit zijn van veel T-shirts, korte broeken, onderkleding etc. want je wordt voortdurend nat gegooid. O.a. na de motortocht, bij de tut-middag, door Anne (omdat hij nu eenmaal graag met grote waterpistolen speelt) en tijdens de sportdag wordt je met kleren en al een aantal keren in het water gegooid.


3) Je moet er geen bezwaar tegen hebben de hele week het gevoel te hebben in een wasserette te slapen omdat er op alle mogelijke plekken in je kamer kleren te drogen hangen en het behoorlijk gaat meuren.


4) Je wordt geacht handig te zijn en multi inzetbaar, met name in de keukendienst .


5) Je moet in het bezit zijn van een goede wekker om op tijd op te kunnen staan om koffie en thee te kunnen zetten, de tafels schoon te maken en kopjes klaar te zetten voor de kinderen die vrolijk en opgewekt beneden komen.


6) Je moet met een blad beladen met thee- en koffiekannen en kopjes de trap op kunnen sjouwen , de leiding wakker maken en rustig vragen wat ze willen drinken. Belangrijk is niet te gezellig en wakker over te komen want dat valt niet bij iedereen even goed.
Daarvoor in de plaats krijg je een vriendelijke begroeting: “ Rot op” “Doe niet zo wakker” “Weet je wel hoe laat het pas is?” “ Heerlijk koffie, je red mijn leven”


7) Het binnen gaan van de kamers van de kinderen is volledig op eigen risico. Het is mogelijk dat je direct gestrekt gaat vanwege de walm die uit de kamer komt omdat het openen van ramen strikt verboden is bij een aantal.( angst voor enge beesten, bang voor kou).


8) Ook kan het zijn dat er een bekertje water of een open blikje sprite op de bovenkant van de deur staat, die je bij het openen van de deur precies op je hoofd krijgt.


9) Je krijgt een heropvoedingscursus muziek. Zodra iemand beneden is ’s ochtends gaat de CD speler aan en dreunen de bassen door de bar, echt de enige manier om goed wakker te worden.


10) In principe worden er geen werktijden afgesproken voor de leiding. Je werktijden kunnen variëren van 6 uur ’s ochtends tot 5 uur de volgend ochtend. Maar in ieder geval wordt er niet voor 2 uur ’s nachts geslapen. Soms wordt er namelijk om middernacht nog vergaderd.


11) De fysiotherapeutische handelingen die van je verwacht worden zijn:
tapen van verstuikte enkels, aanleggen van knie-en enkelbandages.
Navragen of jouw kinderen gesprayed of gepept hebben.
Navragen of ze hun medicijnen hebben genomen en er voor zorgen dat ze hun pillen mee nemen bij een aktiviteit ( zodat de pillen daar zijn waar gelunched wordt)
Masseren van geblesseerde leiding na een sport en spel dag om te zorgen dat ze enigzins mobiel blijven.
Sommigen doen net zo hard mee als de kinderen en vergeten dat de conditie zeker later in de week niet optimaal genoemd mag worden en de blessuregevoeligheid toe neemt.

Kun je je vinden in bovengestelde eisen dan kun je je sollicitatiebrief sturen naar de sollicitatiecommissie. Hier in hebben in ieder geval zitting : de kampheks Marianne, Anne en een van de reeds ingewerkte fysiotherapeuten. Er worden geen leeftijdseisen gesteld maar flexibiliteit, taaiheid, goed tegen weinig slaap kunnen, een goed humeur en veel geduld hebben zijn een voordeel in de overweging je aan te nemen voor deze baan.


Letterlijk van de site overgenomen... dit is met een geintje gemaakt maar zo gaat het er wel aan toe op kamp Haha!

Groetjes Lisanne

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 21:02

Jammer dat me vriend nog in opleiding is, anders had ik wel met hem mee gegaan.

Maar het is wel fysiotherapeuten Haha!

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 21:12

Misschien een idee om contact op te nemen met hogescholen. zij kunnen misschien 3e en 4e jaars studenten mee laten doen (bijv in ruil voor een studiepunt). Of moeten ze echt afgestudeerd zijn?

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 23:23

Als student mag je nog niet officieel behandelen, tenzij er idd iets geregeld is met de opleiding... Ten minste, in Utrecht is dat wel zo...

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 07:44

Misschien toch de hogescholen aanschrijven. Er zijn dit jaar vast weer mensen afgestudeert, misschien dat daar geïnteresseerden tussen zitten?

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-03 07:53

Haagsemeid schreef:
Jammer dat me vriend nog in opleiding is, anders had ik wel met hem mee gegaan.


Nouw ik weet niet in welk jaar hij zit maar 3e en 4e jaars studenten mogen ook mee.


Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 08:16

Dat is juist het probleem hij gaat nu net naar het tweede jaar.
Echt jammer, had me heel leuk geleken met al die kinderen

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-03 10:49

Ja het is echt super gezellig! Ik gaa ook meej:D:D dus dan is het nog leuker!!!!