Probeer te bellen maar gebeurt iets vreemds

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Probeer te bellen maar gebeurt iets vreemds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-03 16:53

Het is echt heel raar, ik probeer m'n vriend te bellen en dan gaat hij niet over.. En dan opeens wordt er opgenomen en dan hoor je wat geroezemoes en verder niks, en precies na 16 sec wordt er telkens weer opgehangen. Verward Pas na een keer of 4/5 bellen neemt mijn vriend op, en hij zegt telkens als ik bel dan wil hij opnemen en dan hoort hij in gesprek toon. Wat kan dit zijn?? We snappen er niks van.

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 17:01

Zijn voicemail! Haha!
Mijn schoonmoeder had dat ook. Ik haar bellen, gaat een paar keer over, opnemen... gerommel en dan is ie weg. Dus ook geen pieptoon, dat je kunt inspreken. Na een paar keer begon er een lampje te branden, omdat het geluid telkens precies hetzelfde is....

Moet je even goed luisteren of het telkens precies hetzelfde is....

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-03 17:12

Ja, maar hij gaat dus helemaal niet over hè! Echt raar.
Ik dacht dat het ook al de voicemail was, maar hoor ook geen piepje ofzo. En zijn voicemail is toch echt anders Verward

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 17:14

Heb je toevallig een UPC aansluiting?
Ik heb nu een jaar UPC telefonie gehad en heb oa om deze reden opgezegd. Mensen begonnen soms te denken dat ik expres niks zei aan de telefoon en de hoorn erop smeet. Dat is dus echt niet zo, want als ik opnam hoorde ik een ingesprektoon...

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 19:21

je hoeft bij voicemail geen piep te horen en idd als de lijn bezet is of de telefoon uit staat, dan springt ie meteen op de voicemail,zonder dat ie overgaat
maar al met al, ga eens na met HOEVEEL telefoons, en vooral mobiele ,er op DIT moment word gebeld,logisch dat de lijnen weleens overbezet raken, niet dan ?
ik weet iig wel dat de kwalitiet van de providers en de kwaliteit van de mobiele telefoons drastisch zijn verslechterd!!! ze willen dat je zo gauw mogelijk weer een nieuwe koopt, en smsjes, die worden soms wel drie keer verstuurd naar de ontvanger, kost je dan wel mooi drie keer sms te goed heb ik gemerkt! afzetters!!!!
maar goed , ook ik kan niet meer zonder mobje Haha!