Slik...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 09:55

en eronder stond nog in koeieletters: ook vlokje en witje moeten dood.
ik had echt de tranen in mn ogen staan toen ik t las, moest gelijk aan de boer denken van mn verz pony's met zn ong 70 melkkoeien en nog een aantal kalfjes en pinken en vaarsen. ik zou er echt niet aan moeten denken dat het hele bedrijf geruimd zou moeten worden, ze bestaan ervan!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 12:08

vast niet, dan is de staat weer veel te veel geld kwijt in hun ogen, doen ze nooit!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 12:47

daar heb je helemaal gelijk in kim. wij hebben ook een keer een kalfje gehad dat een tijdje alleen heeft gezeten omdat ie moest aansterken. we gingen heel vaak bij dr stalletje zitten praten en dan kwam ze dr gezellig bij staan. altijd als we binnenkwamen trommelden we op onze benen. een jaar later stond ze in de wei, we wisten niet precies meer welke het was. maar door dat trommelen kwam ze op ons af gelopen. das echt wel schattig!
bij de boer hebben ze 99% bruinbonte koeien, zwartbont vindt de boer niet mooi. er zijn wel een paar zwartbonte, die herken je dus ook makkelijk. maar al die bruine... moeilijk hoor! en er gaan er ook wel eens wat dood, komen nieuwe bij, dus ik kan best begrijpen dat boeren ze niet uit elkaar kunnen houden!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BounceBabe, JudithGigi, Keizerinnnn, Lenexa, Malle_meid, MeesMo, Rooss_24, Steppe, Tomboy0, xPabloBokt, Zebrastreep en 56 bezoekers