niet afvallen maar strakker....8-)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 21:12

Ik heb DE oplossing voor je.........Body-slender!!!! Lachen

Heb vanavond samen met mijn moeder onze eerste Body-slender-les gehad. En dat voel ik trouwens wel nu...(ben net een half uurtje terug).

Bij body-slender lig je op verschillende banken met elk een andere training voor verschillende spieren.
Het zorgt voor vetafbraak en maakt alles weer mooi strak.

Het is ook erg goed als je wilt afvallen.
Mijn moeder doet het om die reden, ik doe het meer om inderdaad, net als jij, alles wat strakker te krijgen!!!

We hebben een 12 keer kaart voor 140 piek!!

Ik zou zeggen: ZEKER DOEN!!! Haha!

TARA (Amulet X Julio Mariner xx)--> Springen B + 31, Dressuur L2 + 9, SGW L + 10


Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 09:28

Bij slenderen zijn er ongeveer 6 verschillende banken en op elke bank worden telkens andere spiergroepen getraind.

De banken bewegen allemaal verschillend.
Zo zijn er banken voor je buikspieren, beenspieren, armspieren, bilspieren. Ook zorgen ze voor vetafbraak, vooral op je dijen.

Het is best wel intensief en je moet het niet onderschatten.

Tijdens een sessie doe je elke bank 1 keer ongeveer 8 minuten. Elke week krijg je andere oefeningen, ze worden dus steeds pittiger.

Ook kun je aangeven of je elke week gewogen wilt worden, om te kijken of je vooruit gaat.

TARA (Amulet X Julio Mariner xx)--> Springen B + 31, Dressuur L2 + 9, SGW L + 10

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AmenteC, Cowboy55, Cowgirl, Debbie, DieL_Zor, kimmetje26, Koekie_186, leintje_, mmajar, Niwla, Noor, noordje, Polarize, Rox87, teunis001, xxmichellexx en 41 bezoekers