fanatieke webmaster bij Horses

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-01 15:06

Op de DigiPlaza (Paardenpraat) hebben ze alles weggehaald van afgelopen vrijdag wat over het platliggen van Bokt ging. Tja, oké, sommigen van ons waren wat flauw bezig (hè Sanderijn en Liz? Knipoog ), maar toch. Er stonden ook serieuze reacties bij.

Mmm... vroeger moest je ze helemaal platmailen als je berichtjes verwijderd wilde hebben. Maar voor 'de concurrent' maken ze zo te zien graag een uitzondering Haha!.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>



Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-01 15:21

Undercover, haha! Haha!

Nee, ik had zo het vermoeden dat ze de boel hadden weggehaald. Gewoon nieuwsgierig. En ja hoor, mijn vermoeden was juist... Extreme duivel

Oh, en wat ik er vrijdag deed? Ik hoorde dat er paniek was omdat Bokt weer plat lag. En waar gaat iedereen dan heen om paniek te zaaien Knipoog ? Juist, Horses... Leek me wel passend om daar ff een geruststellend berichtje te plaatsen, dat onze Bart hard bezig was om Bokt weer goed te laten draaien. Owwwwww.... iedereen was 'm zo dankbaar!

En dat haalt Horses dan ook weg... Huilen
_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> It takes a minute to have a crush on someone, an hour to like someone and a day to love someone - but it takes a lifetime to forget someone.</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-08-28 15:23 ]</font>

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Amberr09, Anne., Anoukjuuuhh, BingBot, DogWords, henshem, IASCrawler, LaraCroft, linoleum, lyanne_sanne, noordje, Roosch, rosalie_a, secricible, tengeltje11, winnetou4502, YandexBot en 147 bezoekers