Morgen trouwt moddie Mickey, feliciteren kan hier

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Morgen trouwt moddie Mickey, feliciteren kan hier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-03 09:22

Zoals sommigen van jullie wellicht al weten trouwen Mickey en Michel morgen, na een zeer lange voorbereidingstijd Extreme duivel! Felicitaties zijn van harte welkom.

Mickey en aanstaande (Christianne en Michel),

ik wens jullie beiden een geweldige dag toe, met veel liefde en plezier. Geniet van jullie dag, van iedereen die er voor jullie is, en vooral van elkaar!

liefs, Lielle


Hieronder kun je lezen hoe het zo gekomen is *LOL*

Geplaatst: 08-12-02 23:34
Ze hebben absoluut geen trouwplannen

[AM] en ik dus ook
(mijn eigen trouwaankondiging)
Mickey"]
Liefde is... de grote vraag stellen.

Mijn vriend zegt nu dat er al te veel bokkers gaan trouwen, dus dat hij nog wel eventjes wacht met vragen.
[/quote]

[quote="lielle"]
En Mickey, zeg maar tegen je vriend dat het in de lucht zit, misschien zijn de kerstdagen een goed idee?
[/quote]

[quote="Mickey"]

Mijn vriend zegt dat het niet besmettelijk is


Dit heeft hij net zelf ingetypt, ik werd bijna weggesleurd achter bokt.
[/quote]

Nee, 'tuurlijk niet! Extreme duivel
En toen kwam het grote trouwtopic, en daarin werd dit verhaal vervolgd.


[AM] [centraal]Het grote trouwtopic!

Geplaatst: 24-02-03 22:03
Maar Mickey denkt daar toch wat anders over


[quote="mickey"]

Ik zit nu jullie trouwtopic door te lezen. Michel is toch niet thuis dus kan ik dat lekker doen zonder gezeur . En ik moet zeggen het klinkt allemaal heel leuk.
Maar...
Ikke wil ook *stamp*stamp*stamp* trouwen

Maar Michel doet allemaal geheimzinnig en wil iets serieus bespreken.
Iedere keer als het ter sprake komt geeft hij hele vage antwoorden. En heel soms laat hij dan iets vallen en dan vraag ik wat hij zei, maar dan wil hij het niet vertellen
[/quote]

En de familie weet ook wel beter.
Geplaatst: 09-03-03 23:35


[quote="Mickey"]

Vandaag kregen Michel en ik te horen dat wij trouwplannen hebben

Op een verjaardag vertelde mijn favoriete oom, dat hij gehoord had dat wij gingen trouwen dit jaar.
Michel en ik waren helemaal verbaasd. Daar is namelijk nog geen sprake van (tenminste ik wil dat wel, maar Michel laat nog niets los En met tussen de regeltjes "doorlezen", ben ik nog niet veel verder gekomen.)

Dus we hebben maar even gevraagd of mijn oom nog even na wilde vragen wanneer dat dan is, want dan kunnen we daar in iedersgeval rekening mee houden ivm vrijnemen en dergelijke .

Mijn oom vond het ook al zou gek, want hij had wel verwacht dat ik hem dat dan wel verteld had. Dus dat beaamde ik. Hij hoort het meteen als het zover is.

Zou mijn moeder het nieuwtje ook al gehoord hebben


Ben trouwens nog wel benieuwd naar de datum
[/quote]
Wij toen ook Haha!

[quote="andere trouwlustigen"]

Kleintje:

Mickey... weet je de datum al
Doet eens vertellen... niet stiekem trouwen hoor!
Oscar
Mickey..... hier is iets gaande hoor !
Waar rook is, is vuur, dat weet je toch ?
Zelf heb ik al een scenario bedacht :
Michel is druk bezig om iets te regelen maar wil het geheim houden voor jou ..... ondertussen heeft ie zichzelf verl*ld tegen deze of gene, en zodoende is het gerucht al binnen de familie verspreid
Mag ik bruidsmeisje zijn ?
[/quote]

maar Mickey is niet ongeduldig Knipoog en erg enthousiast
[quote="Mickey"]
Zou het?

Ik zou het niet erg vinden hoor.
Waarom zegt hij nu niet gewoon wanneer hij het wil. Dat hij het wil weet ik ondertussen wel. Maar hij wil niet zeggen wanneer, want dan is het geen verrassing meer . aha, ikke wille weten *stamp, stamp*


Het kwam eigenlijk zo. Wij vroegen aan mijn oom of al wel eens in Venetië is geweest, aangezien wij daar over een maand of anderhalf heen gaan.
En of hij dan nog iets wist wat je daar dan kon doen. En toen zei Michel:"En zeg maar niet trouwen, want dat zeggen er al een heleboel ".
En toen vertelde mijn oom dat hij dus gehoord had dat wij die plannen dit jaar al zouden trouwen dat hij had gehoord. Maar goed ik weet nog steeds geen datum. Maar mocht die ooit bekend worden. (Als Pasen en Pinksteren op één dag vallen volgens Michel ) dan horen jullie het wel hoor.
[/quote]

Oscar laat haar fantasie eens los *LOL*
[quote="Oscar"]
Sjimmy schreef:
Venetie is wel een leuke plaats om ten huwelijk gevraagd te worden


Is dit een stille hint ?
Of misschien heeft Michel al wel een huwelijk in Venetie geregeld en staat daar je hele familie en vriendenkring op jullie te wachten, inclusief Laiser met een kroontje op z'n hoofd
Oscar, je draaft weer door

Katrien, gelukkig heb ik nog geen nare dromen gehad.
Maar wat niet is, kan natuurlijk nog komen..... ik hoop het niet want het is wel schrikken.
Zwarte jurk met paars en pailletten ?
Oei, dat is een echte nachthengst
[/quote]


Maar kortom, geen vooruitgang.


Dan komt die reis naar Venetie eindelijk *LOL*
Geplaatst: 24-04-03 13:34

[quote="Oscar"]
Volgende week verwacht ik Mickey eigenlijk wel hier, ze gaat dit weekend naar Venetie (Michel: hint, hint ).
[/quote]

[quote="Mickey"]
haha

Ik beloof als er iets gevraagd wordet horen jullie het hoor
[/quote]


Nou, dat viel tegen!
Geplaatst: 28-04-03 20:47

[quote="Mickey"]
En zij jullie al nieuwsgierig geworden?
[/quote]
[quote="Oscar, Lielle"]
JAAAAAAAA !!! Graag binnen 5 minuten meer nieuws, anders wordt er a.s. zondag niet gegroomd
ME TOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
[/quote]

Verdere dreigementen en ongeduldige reacties staan in het topic *LOL*

Maar jawel, Mickey post een lang verhaal.

[quote="Mickey"]
Vrijdagavond kwamen we pas om twaalf uur 's nachts aan in het hotel. We waren al om tien uur geland. En van het vliegveld naar het hotel zou iets van een half uurtje duren als je de bus en de boot zou pakken. Inderdaad zou pakken. Michel wilde even door de stad naar het hotel lopen, met als gevolgd dat we onderhand heel de stad hadden gezien voor we bij het hotel waren. (mijn voeten )

Zaterdag was ook een hele leuke zonnige dag. (Jaja ik bouw de spanning een beetje op )


's Avonds hebben we heerlijk aan het grand Canal gedineerd. We zagen allemaal gondels voorbij komen en enkele gondeliers brachten een serenade ten gehore.
Na gegeten te hebben liepen we naar het San Marco plein.
Daar kocht Michel een mooie witte roos voor mij. Toen ik Michel vroeg om een foto te maken van de roos en mij. (Tja die roos zou waarschijnlijk de vliegreis toch niet overleven ... )
Zei hij:"Zal ik dan maar op mijn knieën gaan?"
Waarop ik antwoordde "Ja dat is wel handig als je een leuke foto wil maken. "
Samen liepen we daarna lachtend verder...
[/quote]


Spelen met vuur dus *LOL*


[quote="Oscar"]
Tssssssssssss.......
Je kunt het echt shaken voor zondag !
[/quote]

[quote="Mickey"]
Zal ik nog maar even verder vertellen

Toen hebben we nog heerlijk samen op een bankje romantische naar jazzmuziek zitten luisteren.
Daarna werd het toch wel weer tijd om terug naar het hotel te gaan. Want ik was toch eigenlijk wel moe en mijn voeten deden behoorlijk auw.

Maar ik mocht het hotel niet in...
... ik werd ontvoerd naar een bruggetje voorbij het hotel...
[/quote]


enkele woeste reacties van aanstaande trouwende bokkers gecensureerd


[quote="Mickey"]
Oh ja jullie willen natuurlijk weten hoe dat dat nu afliep:P
Nou, toen hebben we ....... en .......


En Michel heeft gevraagd of ik met hem wilde trouwen


En oh ja ik heb toen JA gezegd
[/quote]


Nou hehe, het hoge woord is eruit!

Maar ja, dan moet je het wel gaan regelen. En aangezien het aanzoek al zolang had geduurt zou dat voor de bruiloft ook wel gelden, toch?


[quote="Mickey"]
Oscar schreef:
En weten jullie al wanneer de grote dag zal zijn ?


Nee, die weten we nog niet.
Ik heb al wel een voorstel gedaan aan Michel. Maar hij heeft er nog niet echt over nagedacht.
(hij vraagt trouwens wat de maximale tijdsduur is dat je in ondertrouw kunt zijn )
[/quote]


een jaar, voor alle duidelijkheid. Maar er komen wat meer plannen.


[quote="Mickey"]
Hoeveel tijd hebben jullie eigenlijk gemiddeld genomen om allerlei voorbereidingen te treffen?
Ik zal al maar eens wat meer rond gaan surfen op het internet over trouwen.
[/quote]



En er gebeurt eeea
Geplaatst: 30-04-03 15:05

[quote="Mickey"]
We waren vandaag bezig met de voorbereidingen van het trouwen.
Hadden we het zo over trouwen op huwelijkse voorwaarden of gemeenschap van goederen. Wij willen op huwelijkse voorwaarden,
maar zegt Michel opeens :"Alhoewel, een half paard is ook wel lekker ".

"OK wij trouwens dus niet in gemeenschap van goederen . Een half paard rijdt zo lastig "
[/quote]
en toch wordt de zaak niet afgeblazen Haha! en raakt het zelfs in een stroomversnelling

[quote="Mickey"]
Ik ga trouwens morgen met een vriendin een voorselectie maken in de uitgebreidde keuze van jurken. En dan ga ik samen met mijn moeder nog kijken wat het uiteindelijk wordt als ik het grote aanbod terug heb weten te brengen tot nog maar een paar

Verder zijn we er qua datum nog niet helemaal uit. Michel wil nog eventjes kijken wat er allemaal voor hem voor zakenreisjes op het werk zijn gepland. Staan die nou een beetje gunstig gepland dan zou het nog wel eens veel eerder kunnen zijn dan dat iedereen denkt. (En dan bedoel ik echt veeeeeel eerder )
[/quote]
[quote="Mickey"]
Maar waarschijnlijk als we het geregeld kunnen krijgen in het gemeentehuis zal het wel voor de zomervakantie zijn
[/quote]


[quote="Mickey"]
Michel zat net naar de kleur te wissen, omdat ik had gezegd dat ik ook open stond voor een kleurtje en ik heb gewoon gezegd dat het paars is geworden
Paars?
"ja, paars ""
Zo leuk die jongen pesten.
[/quote]
[quote="Mickey"]
Michel zit namelijk vrij vaak mee te lezen op Bokt. En ik wil niet dat hij hem vooraf te zien krijgt. Flauw hè? Hij mag lekker geloven dat het een pimpelpaarse is met een goud randje
[/quote]


Nu is het hoge woord eruit en durft ze wel weer Haha!


DE datum
Geplaatst: 06-05-03 17:34

[quote="Mickey"]
Ik heb vandaag het gemeentehuis gebeld.
En we kunnen trouwen op de dag en het tijdstip wat we in gedachten hadden.

We gaan 24 juni 2003 trouwen om 14.15 uur.

Het is dus mooi gelukt. En waarom nu 24-6.
Nou op 12-3 hebben we in een ver verleden verkering gekregen. (Stap 1) Nu leek het mij leuk om stap 2 te zetten op die datum maal 2. Dus 12-3 maal 2 en dan krijg je 24-6. Dus vandaar 24 juni. En aangezien wij vonden dat we dat allemaal nog wel van te voren konden regelen is het 24-6-2003 geworden
[/quote]


alleen die derde stap naar kinderen gaat op 12-3 * 3 worden, oftewel 36 september. Probleempje?

En dan gaat regelnicht Mickey van start:

[quote="Mickey"]
Het gaat nu allemaal eigenlijk wel lekker zo.
Gemeentehuis is geregeld, zowel afspraak voor ondertrouw als huwelijksdatum; de fotograaf en die zit ook in bovengenoemde prijsklasse; bruidsjurk is al besteld,; ringen zijn al gekocht. We zijn al kaarten aan het bekijken en van het weekedn ligt het in de planning om lokaties te regelen.
[/quote]

[quote="Mickey"]
Oeps vergeten te vertellen dat wij 2 juni in ondertrouw gaan
[/quote]

[quote="Mickey"]
Vandaag
(10 mei edit)
hebben we een pak voor Michel gehaald. De blouse past perfect bij mijn jurk. Exact dezelfde kleur. Al heb ik hem nog proberen wijs te maken dat de stropdas dezelfde kleur heeft als mijn jurk.
Ook liepen we nog even langs de fotograaf om een afspraak te maken om alles nog door te nemen.
[/quote]

de zorgen van een juf Knipoog

[quote="Mickey"]
En wat de kinderen uit mijn klas betrefd, ben ik er helemaal uit. Na de excursie van vandaag weet ik helemaal zeker dat ik ze er niet bij wil hebben. Het zijn leuke kinderen, maar dat kunnen ze niet aan en ik heb geen zin om dan de juf te spelen. (Vandaag hadden we bijna een verkeersongeluk omdat er eentje als een kip zonder kop de straat over rende terwijl er een fietser voor hem reed.)Michel en ik gaan in één van de dagen na de bruiloft een kinderreceptie in de klas houden. En dan hooguit een half uurtje. Ook maken we dan een klassenfoto met de juf en haar man (klinkt wel vreemd ) in trouwkleding
[/quote]

[quote="Mickey"]
Ik heb trouwens vanavond het trouwvervoer helemaal rond gekregen. We worden opgehaald door een fries voor een chique rijtuig. Vervolgens zullen we er drie kwartier tot een uur over doen om bij het gemeentehuis te komen.
[/quote]


Laiser mag dus niet voor de koets, vals hoor! Maar uiteraard hoort hij er ook bij.


[quote="Mickey"]
Laiser heeft nog geen Smoking
(Hij straaalt al genoeg van zichzelf. Tenminste wel als hij in zo'n showbinkbui is afgelopen zondag op wedstrijd )
Maar hij komt wel op de foto. Alleen dat weet hij nog niet.
[/quote]


Dus daarvoor moet geoefend worden,


[quote="Mickey"]
Aangezien Laiser ook op onze trouwfoto's komt te staan adviseerde de fotograaf om te kijken of hij trouwjurkproof was.

Dus ik vandaag een groot wit laken meegenomen naar stal. Dat laken moest een jurk voorstellen Nerd .
Ik sta daar rustig het laken uit de tas te halen en Laiser staat rustig aan zijn hooi te knabbelen.En kijkt eens op wat ik aan het doen ben.
Afbeelding

Ik sla het laken even helemaal open en loop al wapperend op Laiser af. Hij keek me echt zo aan van :"Wat doe jij nu meer voor iets stoms ?" Hij vond het wel even een beetje vreemd, maar al snel werd er gekeken of er ergens misschien snoepjes in verborgen zaten.

Er zijn nog twee foto's van gemaakt :

Afbeelding Afbeelding

Verder hebben we nog wat andere foto's gemaakt na het invlechten voor de wedstrijd van morgen.
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding Jaja duf kijken kunnen we ook Tong uitsteken

En dan nog de laatste
Afbeelding
[/quote]

Maar het kon nog veel erger! Arme Laiser.

[quote="Mickey"]
De fotograaf die onze trouwreportage gaat maken, had ons gevraagd om voor de bruiloft Laiser "trouwklaar te maken". Zoals jullie in een eerder topic al hebben kunnen zien, was hij niet erg onder de indruk van mij toen ik een wit laken omhad.
Vandaag zijn we nog een stapje verder gegaan. We wilden weten of hij er ook tegen kon als er een groot wit laken op hem lag.

En zie hier het resultaat:
Afbeelding

Later heeft hij zelfs met zijn hele hoofd nog onder het laken gestaan, zodat hij dus niets kon zien. En hij bleef heel braaf staan. Cool Wat is het toch een schat hè Lovers .
Hier kreeg hij dan ook een lekkere beloning voor.


Maar dit was nog niet alles. Michel en ik wilden nog iets proberen. De fotograaf had namelijk gevraagd of wij ook samen op Laiser konden zitten...
... tja daar had ik geen idee van of dat dat mogelijk zou zijn. Dat hebben we nog nooit geprobeerd. Ja er heeft wel eens een klein kind voor bij mij gezeten, maar een volwassen erbij...

Michel ging er eerst even alleen op, gewoon om weer even het stap gevoel te voelen. In stilstand is hij toen heel rustig achter het zadel gaan zitten. Laiser bleef ook heel rustig en deed een paar stapjes naar voren. Maar bleef verder heel rustig. Ik gaf hem een beloning en die smaakte hem goed. Vingers aflikken

Daarna is Michel afgestapt, en ging ik er weer op. Even in dameszit gezeten en een stukje gestapt. Daarna heb ik hem weer stil gezet en mijn been terug gedaan.
Michel is toen via een krukje en de stijgbeugel heel voorzichtig achter mij komen zitten. En Laiser...
.. die liet het toe. We hebben zelfs nog wat gestapt, terwijl we zo zaten. En Laiser? Die zette geen stap verkeerd.
Afbeelding
[/quote]

Maar Mickey wil Laiser niet kwijt.

[quote="Mickey"]
Oscar schreef:

Ben je echt bang dat Michel een halve Laiser in de vriezer wil ?
Joh, volgens mij wil ie eigenlijk niet eens een shabrakje in z'n auto, laat staan een paard in z'n vriezer


Nee hoor
Stiekum vind Michel Laiser ook wel lief

De notaris geloofde het echter wel . Nee wij willen gewoon op huwelijkse voorwaarden trouwen, omdat je nooit weet wat de toekomst zal brengen.
En stel dat een van ons ooit een eigen zaakje wil beginnen, dan kan de ander niet aansprakelijk gesteld worden.
[/quote]


De muziek is ook bekend


[quote="Mickey"]
Wij draaien "The Devil made me do it"
[/quote]


Maar soms wordt het zelfs Mickey wat te veel


[quote="Mickey"]
Aaaaaaaaaaaaaargh
Mag ik even gillen
[/quote]


Het is al weer goed, maar let op de vooruitziende blik:

[quote="Mickey"]
En mijn humeur is inderdaad weer een stuk beter Zeker nu ook vanmiddag ook met Laiser nog een winstpunt heb gereden.

Hihi ik heb nu ook al weer andere startcoupons de deur uitgedaan
en daar staat al een andere naam op

[/quote]


Nog wat dingetjes regelen:
[quote="Oscar"]
Ik ben even vergeten wie het huwelijk van Christianne en Michel aan gaat kondigen
Wil de enige echte aankondiger even opstaan ?
[/quote]

[quote="Mickey"]
Ik weet ook niet wie die van mij doet,
Ik doe die van Oscar en Henry. (Je bent immers mijn supergroom )
[/quote]


Nou, ik dus!


[quote="Lielle"]
dan doe ik dus Mickey wel (ik zou nl Oscar doen, maar goed, kennelijk mag dat niet meer )
[/quote]


18 juni, de laatste loodjes

[quote="Mickey"]
Verder hier ook een strubbeling...
ik zit nu ziekjes thuis met hoofdpijn, koorst, en last van mijn keel en nek.

En nu moet ik vanmiddag ook nog mijn jurk gaan passen en vanavond komt de ambtenaar nog langs...
[/quote]


Laiser in het nieuw (of gewoon een excuus voor eeen nieuw dekje? Extreme duivel)

[quote="Mickey"]
Oh ja en vandaag belden ze ook van de ruitershop dat het zwart fluwelen dressuurdekje voor Laiser ook binnen was. Nu wordt het dus even kijken wat het mooiste is dit dekje of die bordeaux-rode die ik met mijn verjaardag gehad heb. (mijn boeket wordt trouwens ook bordeauxrood )
En als de zwarte nu ietsje minder mooi staat heb ik er toch mooi weer een mooi dekje bij
[/quote]

[quote="Mickey schreef:
Even voor Lielle, ik ben waarschijnlijk tot en met maandag de 23ste op bokt. (Ben nogal erg verslaafd
De 24ste ben ik er niet op te vinden, heel misschien de 25 ste. De 26ste ben ik vast weer te vinden op bokt.

De 24e niet? Raar hoor!

Dus om een lang verhaal te malen, zo is het gekomen. En nu is het dan de 23e, en het is bijna zover. Lekker slapen vanavond, en genieten morgen!

Lielle


PS leuk, om al die oude berichten weer eens te lezen *LOL*
Laatst bijgewerkt door Lielle op 23-06-03 09:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 09:25

Leuk die berichten!

Van harte gefeliciteerd!

Ik hoop dat jullie een super de super gave dag hebben!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 09:35

haha leuk gedaan Lielle, ik heb weer heerlijk gelachen. Ik had blijkbaar nog eea gemist, want die foto's met dat laken kende ik dus echt niet.... *LOL*

Christianne en Michel (en laiser), alvast een hele fijne dag gewenst en onwijs gefeliciteerd.

Nog vele jaren samen!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 09:39

Van harte gefeliciteerd alvast, en een hele mooie dag samen toegewenst, en nog veel geluk voor de toekomst Lachen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 09:40

Wat een leuk geschreven topic, echt super! Chris, ik wens je bij deze een dag toe om nooit te vergeten, het is jullie van harte gegund!

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 09:46

Hahaha leuk gedaan!
Mickey, ik wens echt een enorm gave dag toe, die je je de rest van je leven zal onthouden!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 09:50

Leuk gedaan zo dat topic.... om in te plakken Knipoog
Veeeeeeeeeel plezier Chris, geniet er met volle teugen van!

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 09:51

Leuk gedaan! Nou bij deze wil ik het aanstaande bruidspaard feliciteren en ontzettend veel geluk wensen!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-03 09:53

sl0wm0ti0n schreef:
Leuk gedaan! Nou bij deze wil ik het aanstaande bruidspaard feliciteren en ontzettend veel geluk wensen!


Freudiaanse verschrijving Extreme duivel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 10:01

Heel leuk verslag, heb dit met een grijns gelezen, echt iets om te bewaren! "Mickey" en Michel veel plezier op je prachtige trouwdag gewenst. Dat het een mooie dag mag worden die je je nog lang zult herinneren. Maak iets van jullie nieuwe leven samen!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 10:05

geweldig beschreven Liele denk dat Micky dit heel leuk vind zo te lkezen. volgens mij moet dit geprint worden en op het feest op alle tafeltjes liggen

Micky ik wens je heel erg veel geluk toe en morgen een superdag!

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 10:12

Fantastisch om het zo te lezen Lielle, daar heb je flink werk aan gehad Haha!

Christianne, Michel en Laiser, een hele fijne dag toegewenst morgen! En dat er nog maar velen mogen volgen!!

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 10:13

Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!!!
Ik hoop dat jullie nog lang en gelukkig samen mogen zijn.
Mushi mushi Knipoog
Ik zie je volgende week wel weer op concours!!!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 10:19

Ik heb in een scheur gelegen... gewéldig!
Heel veel plezier morgen en alle geluk voor daarna!

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 10:25

Wat een ontzettend leuk geschreven verslag van de aanloop, voorbereidingen en alle bijkomende dingen voor het huwelijk.

Christianne, heel veel plezier morgen en maak er een fijne dag van!
24 juni is een erg leuke datum.... de reden waarop je op die datum gekomen bent is ook erg origineel.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 10:32

Geweldig geschreven!!!
Heel veel plezier op jullie dag morgen, geniet ervan!!

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 10:35

Ik ben helemaal in de stemming gekomen, leuk veslag!
Van harte gefeliciteerd, ik hoop dat jullie een leuke dag hebben:j
Enne, opsappen op Laiser samen met BROEK, dat lukt me ook wel, maar hoe doe je dat met eenjurk Verward Ben heel benieuwd naard e verhalen.

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 10:36

Nou, alvast van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk enne, ook foto's op Bokt plaatsen, ben erg nieuwschierig!
Ook van het Huwelijkspaard natuurlijk, dat lijkt mij zoooo ontzettend cooool!

En Lielle, wat heb je dit ontzettend leuk gedaan zeg! Ben je volgens mij ontzettend lang mee bezig geweest!

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 10:43

Gefeliciteerd!
En maak er een top dag van morgen! Party!!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-03 10:43

uurtje, viel best mee. Kwestie van het centrale trouwotpic doorlezen Haha!
Maar hoe zit het nou met stap 3, Mickey?

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 10:51

Een geweldige samenvatting van de aanloop naar het huwelijk!

Heel veel geluk en heel veel plezier morgen.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 10:51

Lielle schreef:
uurtje, viel best mee. Kwestie van het centrale trouwotpic doorlezen Haha!
Maar hoe zit het nou met stap 3, Mickey?


vroeg ik me ook al af Haha! *LOL*

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 10:54

Leuk gedaan Lielle!!!

Alvast een hele fijne dag toegewenst!!
Maak der de mooiste dag van in je leven.

En voor de rest wens ik jullie een lang gelukkig leven.


*ben nu al nieuwsgierig, naar foto's, kan ik eindelijk je paarse jurk zien Knipoog*

Sassje
Berichten: 717
Geregistreerd: 27-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 11:04

veel plezier morgen, hopen dat een leuke dag wordt Party!!

ps: ik ben 24 juni jarig, dus een goeie dag Haha!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 11:06

Heel leuk gedaan Lielle
Mickey, een hele leuke dag toegewenst morgen. Gaat vast wel lukken....
En heel veel geluk samen, ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar wanneer de kinderen komen wordt dat 5 oktober?