Website mag niet (zo) , terecht ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
basje01
Berichten: 323
Geregistreerd: 07-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 21:32

Ik zit nu even te lezen op jou site en is het misschien niet zo dat Torsion bedoeld,
1: het stukje waar jij bent begonnen met het rijden op een Torsion en nu op een Barefoot, wat naar jou zeggen een exacte kopie is van Torsion met verbeteringen?

Het bovenstaande in combinatie met het onderstaande misschien in het verkeerde keelgat schiet.

2: En dat deze Barefootzadels via jou te bestellen zijn?

Ik probeer even mee te denken.


basje01
Berichten: 323
Geregistreerd: 07-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 22:17

Misschien moet je het anders formuleren, want het gaat er denk ik ook om dat jij de andere zadels "verkoopt".

"Is bijna een exacte copie van de Torsion , met een paar verbeteringen waardoor de Barefoot zelfs nog iets comfortabeler is !"

Heel goed dat je toch een mailtje hebt gestuurd, ben erg benieuwd wat hun argumenten zijn.

Succes, ik ben iig een stuk wijzer want ik wist niet eens dat deze zadels bestonden.


basje01
Berichten: 323
Geregistreerd: 07-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 20:36

Oke, dus jij hebt ze een E-mail gestuurd met de vraag wat wel en niet kan en daar heeft Torsion niet op gereageerd, maar nu hebben ze daarna wel weer een berichtje gestuurd dat je alles wat met de naam Torsion te maken heeft van jou Site af moet halen, begrijp ik dat goed.Dus geen reactie op jou E-mail bedoel ik.

basje01
Berichten: 323
Geregistreerd: 07-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 20:52

Als ik jou was zou ik al die E-mailtjes bewaren {uitdraaien}.
Laat TORSION maar eerst het fatsoen hebben om nu na jou veranderingen op de Site met goede argumenten te komen en jou mail CORRECT te beantwoorden.
Persoonlijk zou ik nu de site laten hoe deze is aangezien TORSION ook niet de moeite neemt.

basje01
Berichten: 323
Geregistreerd: 07-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 21:30

Kennelijk heeft Torsion geen vertrouwen in zijn/haar product.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: alweerkwijt, Amazonbot, aniek_joefy, Axxy, ComscoreBot, DDD3, EmptyWords, IASCrawler, Kinke, laura_estee, pony33, rocky_1995, Sanne_zepp, Snippergroen, SteffiiY, xSannee en 172 bezoekers