"alternatieve" mensen anders?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 21:49

stalheksje"]
[quote="Ethelate schreef:
op school lopen nogal wat mensen die zich "alternatief" kleden
Hieronder benoem ik dan de zogenoemde Gothics, alto's en weet ik veel hoe ze zich allemaal noemen
mijn ervarign is dat er veel "alternativelingen" heel zwart denken. Altijd over alles negatief.

Dat is mijn ervaring met die mensen, voordat ik iemand aanval Lachen


dat is opzich wel een beetje waar, mijn ervaring was dat ik uiteindelijk zo "gothic" was dat ik echt depressies werd, maar dat hangt echt van het karakter af hoor, maar nu ben ik heel toevallig een super gevoelig meisje Huilen Knipoog
Het was niet zo raar dat ik na altijd in zwart kleden, scheef aangekeken worden en metal luisteren ook zwarter ging denken.
Maar goed, dat is lang niet altijd zo hoor *LOL*
Uiteindelijk hield dat bij mij ook op hoor Tong uitsteken
Wat ik trouwens hierboven zei geld absoluut niet voor iedereen hoor (voordat ik ruzie heb ) Maarjah...
(geweldig die smiles)
[/quote]

vooroordelen zijn vleeswaren.. je weet bij mij marie ik ben absoluut niet depressief loop absollut niet altijd in t zwart en wij zitten toch aardig op 1 lijn... Haha!..

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten


Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 21:53

stalheksje schreef:
inderdaad *LOL* roze truitje he, ghehehe


Roze en baby blauw

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten


Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 21:54

favorietje schreef:
Nee maar je suggereert wel dat mensen die alternatiever zijn vaker wat zwart kijkerig zijn



ze suggereerd helemaal niets.. ze stelt een vraag...
Ik ben ook een 'alternatieve ling" en loop in rose shirtjes en baby blauw Haha! ik trek aan wat ik leuk vind..
regenboog sokken enzo Haha!

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 22:05

stalheksje schreef:
wat bedoel je? of ik wat wel eens vergeleken heb? (niet lelijk bedoeld hoor)


vergelijkings materiaan genoeg dacht ik zo... en veel van die "nieuwe" alternatievelingetjes denken dat wanneer ze er zo zwart mogelijk uitzien dat ze gothic, of wiccan zijn..
Eerlijk is eerlijk!

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 22:18

newforestlover schreef:
:D ja wij waren maar een stelletje gekke meiden bij elkaar, en ja goed idee om eens wat aftespreken en zekers *SMEERKAAS*


*pakt brood en doet er smeerkaas op*

jongens stop met slowchatten dit mag dus niet.. anders is t topic zo weg...

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 10:35

favorietje schreef:
ik denk niet dat mensen die zich zwart kleden zich een wiccan voelen, gothic wel.
En nog steeds blijf ik bij mijn standpunt dat alto's een stuk zorgerlozer in het leven staan( die ik ken dan) vroeger toen ik nog met hockeyende meisjes omging(niets mis mee hoor) waren die enkel en alleen bezig met hun uiterlijk en hun prestaties.
Iets anders kreeg je niet te horen, nu ik met andere type mensen omga hoor ik daar nooit wat over, tuurlijk gaat het welleens over uiterlijk en prestaties maar het is geen hoofddoel.
Het valt mij dus nog steeds niet op.


Jij suggereerd nu dat Punk mensjes minder met hun uiterlijk bezig zijn dan poepoe gevallen?
stel je een punker voor met een hanenkam.. deze staat iedere ochtend een uur (misschien langer) voor de spiegel zijn hanenkam te maken.. spuit er zoveel haarlak en troep in zodat dat zo blijft zitten de hele dag zodat hij er geen omkijken maar naar heeft...
Een poepoe meisje moet de hele dag haar lipenstift bij werken omdat ze slechte/goedkope lipenstift op hebben..
ik denk dat het een andere manier van denken is, de "meeste" punk mensjes zijn gewoon wat slimmer en er gelijk voor om t gewoon goed te doen.
terwijl menig poepoe meisje gewoon slechte lipenstift koopt zodat ze elk uur met dr vriendinnetjes in de pauze hun lippenstift kunnen gaan zitten bij werken..

Volgen jullie mij nog?

op een zeker punt moet ik je wel gelijk geven hoor...

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 10:38

favorietje schreef:
ik heb het over de meisjes die ik ken, en ik denk dat wat ik zeg wel waar is. Ze hebben gewoon poep aan alles en krijgen geen complex als hun nageltje is afgebroken.


Dat klopt iddd wel ja ;d

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 16:22

_Scarlet_ schreef:
Ik ben wel min of meer alternatief, volgens de heersende norm, maar eigenlijk voel ik me heel normaal en niet anders dan anderen. En tenslotte, dat ben ik ook niet. Ja, goed, ik luister niet naar doorsnee muziek en ik heb geen doorsnee kleding aan, en misschien maak ik me ook lang niet zo druk om m'n uiterlijk of jongens als zogenaamd populaire meiden, maar verder ben ik gewoon een meisje van 16, die een lieve vriend heeft, met haar pubertijd worstelt en probeert uit te vinden wat ze leuk vind. En ik luister en draag op dit moment wat ik leuk vind, en daar ben ik erg blij mee. Ik kan me ook niet voorstellen dat je je in je stijl zo zou laten limiteren dat je bijvoorbeeld alleen maar merkkleding zou moeten dragen omdat je er anders niet bij zou horen (en dat zou een ramp zijn, nietwaar?).
Helaas wordt het "alternatief" zijn tegenwoordig onder de jeugd (hoor mij) blijkbaar beschouwd als zo kinderachtig mogelijk doen, als ik sommige sites zo zie, die bestaan uit plaatjes van Sesamstraat, onleesbare teksten vanwege de vele spelfouten (want dat is stoer) en allerlei plaatjes van bands die hun opgedrongen zijn door de commercie. Ja, natuurlijk ben ik ergens begonnen, en ja, ook ik ben in aanraking gekomen met de metal door de tv, maar ik heb me nooit zo belachelijk gedragen.
Zo, dat moest er even uit geloof ik Haha!


Vroeger heb ik altijd gedacht dat ik anders was als alle andere mensen om mij heen, tot ik wat ouder werdt en door kreeg dat niemand GELUKKIG hetzelfde is, iedereen zijn eigen karakter heeft en iedereen zijn eigen smaak en stijl heeft.
Het is alleen zo zonde dat veel mensen niet voor hun eigen mening uit durven komen, ze durven niet te zeggen wat ze vinden en willen.

zo heb ik met een biologie les toen ik 12 was een stukje sexuele voorlichting gehad, en op een gegeven moment werdt de vraag gesteld of er mensen in de klas toe durfde geven of ze bisexueel waren.. of iig op zowel mannen als vrouwen konden vielen.
toevallig had ik daarvoor verkering gehad met een meisje maar had ik ook heel vaak vriendjes gehad, dus ik stak mijn hand op.
Waarbij ik heel vreemd en vies aangekeken werdt door mijn klasgenootjes..
Ik was gelijk raar en eng stel je voor dat ik verliefd zou worden op 1 van hen daar moesten ze niet aan denken.
vorig jaar kwam ik 2 van die oude klasgenootjes tegen.. 2 meiden, uiteindelijk bleken deze twee meiden die mij toen verschrikkelijk hebben gespest de rest van het schooljaar al zeker een ruime 1.5 jaar een relatie met elkaar te hebben..

Ik zeg altijd maar iedereen is hetzelfde en toch zijn we allemaal appart.

persoonlijk ben ik ook "alternatief" ofzo, athans ik heb alle verschijnselen van een alternatieve ling te hebben dus Haha!..

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, Alik, Amazonbot, Bullebeest, Colien, ComscoreBot, Facebook, flash40, Iselda, Josien_, Knoek, Lau07, Marije112, MarJon, maxi90, moonsparkle, Pieneappel, Poety, redbutton, Roosch, secricible, Selina, Sizzle, Suliko, Theseus, Westerntrail, x_Jeanine_x, XxMariellexX, Zebrastreep en 164 bezoekers