Lief knuffeltje, rust zacht, ik zal je missen!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Lief knuffeltje, rust zacht, ik zal je missen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-03 10:43

Bij deze een kleine 'in memoriam'... Huilen

Gisteravond is mijn lieve cavia overleden op vijf jarige leeftijd. Ik had niet verwacht haar al te moeten laten gaan. Ze was weer ziek, maar ik had goede hoop dat ze er wel weer bovenop zou komen, dat deed ze de vorige keer ook. Helaas mocht het niet zo zijn. Gisteravond is ze in mijn armen overleden. Ik heb haar een laatste kus gegeven en voelde haar langzaam wegglijden. Ze was er niet meer.

Mijn kleine knuffeltje is er niet meer, het doet echt pijn. De dierenarts vond het ook al een geweldig dier, hij stond vanmorgen toen ik belde ook verbaasd dat ze overleden was, ook hij dacht dat ze het halen zou.
Ze heeft een mooie leeftijd bereikt en een leuk leventje gehad bij mij, maar toch. De gedachte dat zij er niet meer is als ik het moeilijk heb en even een knuffel nodig heb. Verdrietig

Voor mij was zij niet 'maar' een cavia, ze was mijn maatje. Lovers

Jup zal het dus verder alleen moeten doen. Ik ga zo met Jup nog wel even langs de DA om te kijken of zij niets mankeert. Ik zag gister ineens dat Winnie weer wat vlooien had, maar volgens de DA is dat niet de doodsoorzaak geweest, waarschijnlijk waren het haar nieren.

Winnie is begraven onder een boom in onze tuin, we hebben er een wild viooltje bovenop gepoot. Winnie, ik zal je missen! Huilen

De laatste tijd gaat het wel hard. Ik verloor mijn konijn (mijn eerste van de hele stapel die ik er heb gehad, is goed oud geworden, zusje ervan leeft nog wel en is nu nog mijn enige konijn, de rest is allemaal al weg) aan baarmoederkanker, mijn parkiet was versleten en verlamd, ook zij ging onlangs en nu dus Winnie. Ik troost mezelf maar met de gedachte dat ze allemaal flink oud bij me zijn geworden en ik veel van ze heb mogen genieten. Nu dus alleen nog maar een konijn en een cavia en natuurlijk de honden en paarden. Scheve mond

Ik voeg later vandaag nog wat foto's bij, de uploadserver ligt er nu uit. (van Winnie, de konijnen en Tweety)

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-03 13:23

Winnie met onze hond Terry:

Afbeelding

Winnie met naamgenoot, deze pic hangt vergroot op mijn kamer:

Afbeelding

Winnie tussen mijn oude paardjes:

Afbeelding

Winnie als typmiep:

Afbeelding

Baby-Winnie Lovers :

Afbeelding

De konijnen waarmee alles begon, de vierde van links is onlangs aan kanker overleden, de rechtse leeft nog steeds!

Afbeelding

Fancy, het konijn wat helaas al na een jaartje overleed, het mocht niet zo zijn.

Afbeelding

Tweety, mijn grasparkietje wat onlangs overleed:

Afbeelding

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-03 22:24

Dank jullie wel allemaal!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, aliida, AmyJamess, Dammie, Domi_94, furious, Kieffertje, Liaan, m0niekkkie, Mo_86, mvdende, Paardennamen en 194 bezoekers