Hoi hoi, ga nieuw mobieltje halen..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 15:09

Zet even op een rijtje wat een toestel voor jou ZEKER moet kunnen (behalve bellen Haha! ) en dan kun je gaan strepen in de winkel. Allerlei toeters en bellen is leuk, maar je gebruikt het vaak toch niet of het kost handenvol geld.

Ik wil bijvoorbeeld perse gebruik kunnen maken van infrarood en de standby tijd moet ook lang zijn, dan vallen er al een heleboel af!
Prijs is ook zeker wel iets om mee te nemen, iets oudere modellen zijn vaak een stuk goedkoper, maar kunnen misschien voor jou wel net zo goed voldoen.

Nulla tenaci invia est via


Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 15:16

Ik heb overigens gisteren mijn 6510 keihard op de stenen laten ketsen (lastig hoor, die zwaartekracht!), lag helemaal uit elkaar, er zit nu een verdacht rammeltje in als je 'm heen en weer schudt, maar hij doet het nog wel. Fijn toestel trouwens! En nu ook niet zo gek duur meer dacht ik omdat de opvolger (6610 ofzo) al uit is.
Ach, hij moet nog een maand of 2 mee, dan komt er weer een nieuwe

Ik weet niet of je een carkit of handsfreesetje hebt, maar het is ook wel iets om te kijken of die op de nieuwe telefoon passen, anders moet je dat ook opnieuw aanschaffen.

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 15:33

Ik heb net het rammeltje gelokaliseerd: blijkt in het voorfrontje te zitten, het aan/uit knopje. Valt alweer mee!

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 15:46

Ik heb het allebei niet en ik mis het ook niet.

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 11:19

Heb je er wel aan gedacht dat de batterij weleens z'n beste tijd gehad zou kunnen hebben? Misschien loont het de moeite om een nieuwe batterij aan te schaffen. Of die van je vader in te pikken Schijnheilig

Nulla tenaci invia est via


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Aeva, Amazonbot, Brittneyx, daanbrego, Elegance_, GoogleAdsense, IASCrawler, LuCa88, Noukie123, redbutton, rollyjogered, Roquen, Sigge, YandexBot en 220 bezoekers