Abces in mijn keel, AUAUAUAUW..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
essiedepessie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Castricum

Abces in mijn keel, AUAUAUAUW..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-03 20:10

Dit doet toch zo zeer, kan niks meer doorslikken, moet zelfs mijn spuug in een bakje spugen... En paracetamollen geven ook niet. Nou hopen ze dat het vanzelf weg gaat door peniciline, en anders moeten ze me keel opensnijden om de pus er uit te laten lopen.. Misselijk Scheve mond Maar ik ben zo bang voor dokters. Is hier iemand die hier ook ervaring mee heeft?

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 20:45

Mijn moeder heeft het ook gehad, die was er een stuk erger aan toe, met spoed opgenomen in het ziekenhuis, heeft het net gered, maar dat kwam omdat ze er niet op tijd bij was, dat ben jij gelukkig wel. Ik hoop voor je dat het met peniciline over gaat, want een operatie is natuurlijk nooit leuk.

essiedepessie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-03 20:46

Hoezo moest ze met spoed opgenomen worden dan? ohw ik vind dit toch zo eng... brrrrr

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 20:55

Omdat er bij haar een risico was dat het abces naar binnen toe open zou breken en dit zou betekenen dat zij vergiftigd zou worden, dit omdat ze er te laat bij was. Zelf opereren was te riskant, ze heeft toen eerst medicijnen gehad om het abces te stabiliseren en na 2 weken kon ze wel geopereerd worden, in die 2 weken was het maar afwachten of ze het zou halen. Maar jij hoeft niet bang te zijn hoor, dit is duidelijk een ander soort of in een veel verder gevorderd stadium, anders lieten ze jou niet naar huis gaan Knipoog . Er is dus zelfs nog een kans dat het vanzelf over gaat met peniciline (nou ja niet vanzelf maar zonder operatie dus) en dat was bij mijn moeder zeker niet zo.

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 21:02

Ik heb dit ook gehad en omdat ik allergisch ben voor vrijwel alle penicilinesoorten was het even zoeken naar een die wel aansloeg zonder dat ik er uitzag als roodbont vee Haha! Uiteindelijk wel gelukt Knipoog
Ik kan me nog herinneren dat de huisarts zei: als het morgen niet een stuk beter is dan gaan we het open laten snijden Lips are sealed
Maar gelukkig was het de volgende dag al een heel stuk minder.

Als de antibiotica aanslaat, ben je er binnen een paar dagen vanaf hoor Knipoog

essiedepessie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-03 21:04

mooizo, kan niet wachten... ze zei het zelfde tegen mij, maar ik hou niet zo van snijden... hopen dat het morgen minder is... ik hou namelijk zo van eten.. chips en chocolaaaaa