Mijn Dorine-dag verslag

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Mijn Dorine-dag verslag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-03 22:03

Hier dan ook even ons verslag van deze bijzondere dag.

Toen om half 8 vanmorgen de wekker ging zijn we (Frank en ik) ons bed uit gekomen en na een sloot koffie om wakker te worden onder de douche gesprongen en om 9.00 uur de auto in om Noortje (Berdientje) op gaan halen in Assendelft.
Om half 10 kwamen wij daar aan, ook Noortje werd net gebracht en stapte bij ons de auto in om richting Zevenaar te vertrekken.
Wij zouden ons verzamelen bij het beginpunt, het AC restaurant.
Daar kwamen we om even over 11 uur aan en zagen nog niemand staan alleen een hele hoop ouderen die met busladingen vol losgelaten werden en wij hadden dus het vermoeden dat dat niet de Bokkers zouden zijn Haha!

Na ong. een minuut of 10 kwam de eerste trailer aanzetten en zijn wij daar ook heen gelopen, en warempel... het waren Bokkers Haha!
We waren ook wel erg op tijd aangekomen Haha!

Heel langzaam aan druppelde trailers en auto's met Bokkers de parkeerplaats op en na vele handen geschud te hebben weet ik nu nog steeds niet wie wie nu zijn Haha!
Op een gegeven moment vroeg Lonneke of er iemand wilde helpen met Nina opzadelen en daarbij heb ik haar geholpen.
Was is Nina ook een plaatje Lovers
Al gauw was het een drukte van belang en kwamen ook de huifkarren en koetsen aan op het parkeerterrein en was de boel zwaar geblokkerd voor alle overige gasten van het AC Haha!

De bedoeling was om om half 1 te vertrekken maar doordat er nog een aantal Bokkers hun auto's naar het eindpunt aan het brengen waren en nog niet retour waren zijn we om kwart voor 1 vertrokken met de stoet richting Dorine, Peter en familie.
Hun eerst opgehaald en door gegaan naar Stal het Hooge end om daar de volgende ploeg welkom te heten die zich vervolgens aansloten om op weg te gaan naar Cerise.
Wat een fantastische stoet om te zien, wij zaten in de grote huifkar en konden van zover achteraan een mooi overzicht krijgen van de sliert waar ik het toch wel even te kwaad van kreeg... zooo indrukwekkend...
Ook vele mensen die wij passeerden, afstappen van de fiets en kijken..
En een file achter ons, niet te kort! Haha!
Hoop dat er geen kokende motoren van gekomen zijn Clown

Bij Cerise aangekomen voor de paarden appels en wortelen en voor de mensjes water en een krentebol waar iedereen heel dankbaar voor was
We zijn naar Cerise gelopen die achter in de buitenbak stond te glimmen, ik was blij dat ik mijn zonnebril op had, wat blonk die meid Pling
En echt waar, wat is ze veel en veel mooier live als op de foto!
Dorientje zat met Peter lekker in de schaduw en genoten

Daarna zijn we weer vertrokken naar Stal het Hooge End en daar is Dorine nog even heerlijk in de watten gelegd Lachen
Uiteindelijk zijn wij als laatste weer vertrokken om half 5 samen met Buitenzorg en haar fam. en stapten bij ons Jurga en Rinnie1982 in om hun af te zetten bij het AC restaurant waar hun auto nog stond.
Buitenzorg en fam. en wij met z'n drie-en in eigen auto zijn een kilometer of 20 voor Utrecht nog uit eten geweest bij snack Donalds en hebben daar afscheid genomen van elkaar om weer richting huis te rijden.
Om half 8 stonden we weer thuis.

Wij hebben zo ontzettend genoten van deze speciale dag... het is niet te omschrijven maar ik denk wel te begrijpen...
Een dag die helemaal top verliep, een dag tezamen gemaakt door tegen de 80 Bokkers, een dag voor een heel speciaal en ons allen dierbaar persoon en uiteraard haar familie, een TOP DORINE DAG!!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 22:08

Bedankt nog voor de rit terug naar het AC. Rins en ik hebben er nog een tour-de-Veluwe van gemaakt. (heen reed het zooo simpel, terug hadden we de verkeerde afslag en toen we eenmaal bezig waren, bleven we verkeerd rijden *LOL* ) Midden door Arnhem en naar Apeldoorn enzo... Grin, we hebben Lunteren toch nog teruggevonden Tong uitsteken.

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 22:10

whaha die bus met ouderlingen hebben we ook gezien en de eerste reactie was ook "dat kunnen toch geen bokkers zijn? Verward" Haha!
xxx

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-03 22:57

Jurga, wat leuk dat jullie er nog een puzzelrit achteraan hebben geknoopt *LOL*
Het leek zo simpel he Haha!

KimS, gelukkig waren wij dus niet de enige met die gedachtes *LOL*

Ik heb trouwens ook nog iets van 25 a 30 foto's maar moet die echt tot morgen laten liggen... ik weet niet hoe ik die op onze website moet zetten..

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 23:35

Het is echt een fantastische dag geweest als ik dat zo hoor Lachen . Bij het lezen van de verslagen en het bekijken van de foto's baal ik des te meer dat ik er niet bij kon zijn. Het moet heel indrukwekkend zijn geweest, zo'n grote stoet.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 12:53

Ook ik vind het nog steeds erg jammer dat ik niet kon komen Verdrietig .
Leuk verslag Clau Lachen !! (ik zie het al helemaal voor me; al die grijze koppies "Ehh... dát zijn vast geen bokkers" *LOL* !)

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 12:54

Sterre schreef:
Ook ik vind het nog steeds erg jammer dat ik niet kon komen Verdrietig .
Leuk verslag Clau Lachen !! (ik zie het al helemaal voor me; al die grijze koppies "Ehh... dát zijn vast geen bokkers" *LOL* !)


Helemaal mee eens, Sterre.... Lachen

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 13:00

Ik heb niet eens handjes geschud, nauwelijks mensen gesproken, maar ik zet gewoon iedereen op mijn meetlijst... Want ookal heb ik nauwelijks iemand gesproken, we waren er toch maar mooi allemaal.
De volgende keer ga ik al die onbekende gezichten eens goed plaatsen!