Bedankje van familie van dorine

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Joost
Berichten: 27
Geregistreerd: 15-06-03

Bedankje van familie van dorine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-03 18:49

Ik ben Joost de broer van Dorine. sommige van jullie heb ik kort gesproken de rest helaas niet. Ik wil jullie allemaal namens de familie heel hartelijk bedanken jullie hebben iets volbracht waar jullie trots op mogen zijn. Er word gezegd dat paarden edele dieren zijn maar hun eigenaars en eigenaressen die verdienen dit predikaat minstens net zo. Het idee op zich was al fantastisch maar om het dan ook nog zo perfect te laten verlopen PET AF en een grote PLUIM voor alle deelnemers en uiteraard een hele grote mand met appels en lekkers voor al die vierbenige vrienden die mee waren gekomen.
Deze dag zal ons zeer lang bijblijven en zeker sterken in de komende tijd
Mij deed deze dag sterk denken aan een liedje van Gerard de Vries van al een tijdeje geleden het heet "Teddybeer" in het kort hoort een vrachtwagenchauffeur een gehandicapte jongen over de cd radio en besluit er te gaan kijken. Daar aangekomen blijken tientallen chauffeurs meegeluisterd te hebben en ook gekomen te zijn.

de orginele engelstalige versie van dit nummer eindigd met een pakkende zin die ik ook ga gebruiken

You just made my little sisters dream come true,
may God ride with you
10-4 (cb code voor tot ziens)

Groetjes Joost, Monique en de kinderen Martin en Sylvia
Marlies en dochtertje Laura
Theo en Tiny van Lijden


Joost
Berichten: 27
Geregistreerd: 15-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-03 20:55

als één persoon een lawine kan veroorzaken kan je wel nagaan wat het effect is van 85 mensen op "Dorine dag"

One person CAN make a difference

Nogmaals bedankt

Joost


Joost
Berichten: 27
Geregistreerd: 15-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-03 21:06

nog ff dit
Ik moest nog een zakje snoepjes voor mijn zoontje halen,die gaat morgen op zijn eerste schoolreisje. Bij de shellpomp trof ik daar de politie auto die ons begeleid heeft. Ik kon het niet laten om te vragen of ze een drukke dag hadden gehad.
De agent vertelde daarop over het begeleiden van een "grote groep" ruiters en paard en wagens en het plezier dat ze er aan beleefd hadden
Ik heb ze verteld wie ik was en ze namens iedereen maar ff bedankt leek me toch wel netjes

Joost


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bebble, CarpeDiem_, GoogleAdsense, hagelslag, IASCrawler, Karma_k en 21 bezoekers