Jullie waren allemaal geweldig!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Jullie waren allemaal geweldig!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-03 19:34

Jee, wat een stoet zeg!
Het zag er prachtig uit. Het was onzettend leuk om zoveel bokkers irl te zien.
Er waren geloof ik 18 bokkers met paarden en de rest zat verdeeld over de huifkarren waar resp. 20 en 30 personen in konden. De familie zat in de 6 koetsen.
Een indrukwekkend aantal!!
Ik heb zelf niet in de stoet meegereden maar heb jullie wel weg zien gaan en komen. Dat was ook heel leuk. Tong uitsteken
Ik ben echt blij dat erg geen ongelukken zijn gebeurd, dat het zo'n stralend weer was (bedankt voor het duimen!!) en Dorine, Peter en familie zo genoten hebben. Zonder jullie inzet was dat niet gelukt Bokkers.
Vriendlief heeft maar liefst 85 foto's gemaakt ( je weet wel, die kerel op de fiets die elke keer voorbij kwam Knipoog )
Zo gauw ik ze heb uitgezocht komen ze hier te staan.

Nogmaals, bedankt allemaal en hopelijk snel tot ziens.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 19:37

Het was dan ook super georganiseerd. Zonder jullie organisatie was het natuurlijk nooit zo goed gelukt allemaal...

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 19:38

Het heeft een tijdje geduurd voor ik er achter was wie die kerel op die fiets was Haha!
Vooral zijn poging om al fietsend op een hobbelig grindpad toch nog af te drukken was hilarisch Knipoog

Het was een dag met een fantastische sfeer, ik vond het heel indrukwekkend en de organisatie, die toch op zo'n korte termijn geregeld is, was werkelijk perfect.

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 19:47

Het was zeker indrukwekend echt een dag om niet meer te vergeten.
Vele momenten zijn bij mij de mierentietjes over mijn armen heen gegaan.Echt waannzinnig gewoon.

Vind het echt knap dat het allemaal zo goed georganiseert was.Echt petje af voor de mensen die dit allemaal waar hebben kunnen maken.

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 19:54

Het was een hele mooie dag met als resultaat 116 fotoos op mn digi Eventjes geduld nog maar ze komen er zeker aan hoor

Minne

Berichten: 512
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Gent, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 20:30

Het was echt een superdag vandaag!
En zeer goed georganiseerd, dus bij deze Silvia, Petra, laui en anderen, heel erg bedankt.

Heel leuk om eens wat gezichten achter bokt te zien, fijn gebabbeld,... alleen zoveel gezichten en zooo veel namen, ik kan het allemaal niet meer bijhouden.

Voor de foto's moet ik wachten op de andere belgen, voor wie dit trouwens meteen de eerste echte boktmeeting was.

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 20:43

Het was echt super!!
En vriendlief staat ook op de foto, vraag maar aan Dr_Jacksel }> Extreme duivel Haha!

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 23:12

Jou vriendlief was erg vervelend, hij bleef maar met die Digi bij onze huifkar hangen }> ..gelukkig hebben we hem weg kunnen pesten Tong uitsteken