Het leven is echt niet te voorspellen, geniet dus!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Clien

Berichten: 1511
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Apeldoorn

Het leven is echt niet te voorspellen, geniet dus!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-03 22:14

Pff, kom vanmiddag uit mijn werk, verteld mijn moeder dat de voetreflexologe (schrijf ik dat goed) waar ik vorig jaar altijd naar toe ging is overleden...Net in de 50, echt een leuk gezellig mens, een echte moppentapper bij het masseren.
Ze had borstkanker gehad, maar dat ging allemaal wel weer okeej, de laatste dagen had ze wel last van hoofdpijn, en toen ze vandaag opstond uit haar bed, viel ze zo dood neer....wat bleek, tumor in haar hoofd....

Of dit nog niet genoeg was:

Ik sla de krant open en lees de overlijdensberichten, zie ik ineens een naam staan, en onderaan staat de naam van de vriendin van een vriendin van mij (snappie??)
Wat blijkt, haar vader van 48 plotseling overleden, ik gelijk mijn vriendin opgebeld...wat een ellende.

Het leven klopt niet, en glijdt zo tussen je vingers weg, wees er dus zuinig op, probeer echt van alle beetjes te genieten....

---CARPE DIEM---



Clien

Berichten: 1511
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-03 22:23

Idd Renske20, vandaag had ik op werk een baaldag, koppijn enzo. Maar toen ik thuis kwam en het nieuws hoorde, dacht ik:wat zeik ik toch weer..."
Ik heb vorig jaar ook mijn beste vriend verloren, ook zelfmoord, zo vreselijk, nog niet te bevatten.

---CARPE DIEM---

Clien

Berichten: 1511
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-03 14:15

Ja Binky je hebt gelijk, leeftijd is niet belangrijk om iemand te missen. Maar ik bij een jonger iemand sta je er natuurlijk niet bij stil dat het ineens voorbij kan gaan.

---CARPE DIEM---


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Sun, Amarins2, carin0903, DeTjoeter, Froukje, judith_irene, Kmbrly, Lizzy__87, MerleSimone, Momo94, rien10, Sky_As, Stal_Fiore, StonedRomy, supervon78 en 59 bezoekers