Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

juthi
Berichten: 2079
Geregistreerd: 21-07-04

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 10:04

Misschien dat ik nu half bokt over me heen krijg maar ja..

Ik ben van mening dat alles ( behalve de relaties van je vriendinnen en je zussen) kapot kan!
en wat niet kapot kan, is niet leuk! Tong uitsteken

Als een relatie echt goed zit, dan kun je hoog en laag springen maar zal je er niet tussen komen! Laat het alleen wel van zijn kant komen.. dring je (zoals eerder gezegt) niet aan hem op..


juthi
Berichten: 2079
Geregistreerd: 21-07-04

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 10:14

Sorane schreef:
@ Amberp
Fijne meid ben jij!


Tja.. jou mening..
Een vent gaat niet vreemd als hij voldoening in zijn relatie vind..
Als blijkt dat iemand die ik leuk vind een relatie heeft maar interesse in mij toont.. tja liefde maakt blind..
ik zal nooit zelf beginnen met smsen of iets dergelijks.. maar als het van zijn kant komt zie ik het anders..
En prima.. jij mag daar jou mening over hebben..

Voor mijn vriendinnen en zussen heb ik respect, zou nooit aan hun vriendje of ex komen.. maar als ik haar niet ken zie ik het anders..

juthi
Berichten: 2079
Geregistreerd: 21-07-04

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 10:57

en toch kun je een relatie van een ander niet stuk maken..

Kijk eens naar jezelf.. als jij een goede relatie hebt.. kan iemand anders die dan even zo stuk maken???

juthi
Berichten: 2079
Geregistreerd: 21-07-04

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 11:19

Als jij zo'n goede opvoeding had gehad.. dan zou je mensen niet op zo'n manier aanvallen.. dan zou je jezelf ook duidelijk kunnen maken met beschaafde nederlandse woorden ipv iemand als schofterig te bestempelen

juthi
Berichten: 2079
Geregistreerd: 21-07-04

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 11:24

Sorane schreef:
Ik ben in ieder geval zo op gevoed dat ik niet moedwillig een relatie stuk maak.

Maar wou je soms zeggen dat het geen onbeschofte actie is?

Ik maak ook niet moedwillig een relatie stuk...
Hoe leuk ik iemand ook vind.. hij maakt zelf de beslissing of hij met zijn relatie doorgaat.. die beslissing kan ik niet voor een ander maken..
ik kan hoogsten de druppel zijn waardoor hij besluit zijn relatie te beƫindigen..

juthi
Berichten: 2079
Geregistreerd: 21-07-04

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 11:30

hoezo misselijk???
als hij een relatie heeft die poedersuiker is.. dan kan het net zo goed gebeuren dat hij het om een ander uitmaakt.. waarom zou ik mezelf niet meer in mijn ogen kunnen kijken dan..?

heb het zelf ook gehad.. relatie ging gewoon niet goed.. tja.. hij besloot dat een ander meiske de druppel was.. so be it!
als hij beter kan krijgen kan hij beter gaan!
en als ie om haar niet was gegaan.. dan wel om een ander.. neem het haar niet kwalijk..

juthi
Berichten: 2079
Geregistreerd: 21-07-04

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 12:44

Faelivrin schreef:
Maargoed; denk dat dit een eindeloze discussie word, gezien iedereen dit anders ziet.
Ik blijf erbij dat als HIJ actie onderneemt, en HIJ dingen start, dat HIJ erbij is, en HIJ dus verantwoordlijkheid heeft voor zijn relatie.
En naja, als het al in iemands hoofd opkomt om een ander een kus te geven, zit er IMO al iets mis in hun relatie. Lachen


Amen

juthi
Berichten: 2079
Geregistreerd: 21-07-04

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 12:58

Kan het me voorstellen.. maar aan de andere kant is het niet jou verantwoordelijkheid dat zij verder gaan met hun relatie.
Voor de relatie van mijn zussen en vriendinnen zou ik alles doen.. maar als ik haar niet ken.. ligt dat in mijn ogen ander..

juthi
Berichten: 2079
Geregistreerd: 21-07-04

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 11:13

Douni schreef:
Als hij dat wil doen, moet hij ook maar man genoeg zijn om eerst te praten en het uitmaken als dat het is wat hij wil.

Maar bekijk het ook eens andersom, dat jij de vriendin was en jouw vriend flirt met anderen, omdat het niet lekker ligt in de relatie.

juist hij, hij, hij... hij is verantwoodelijk voor zijn relatie.. en niet de meid waar hij iets mee doet..
tenzzij die meid een hele goede bekende van je is

en flirten.. wat versta je onder flirten.. de meeste flirten ook gewoon als zze een relatie hebben.. tja.. tot op een bepaalde hoogte moet dat kunnen

juthi
Berichten: 2079
Geregistreerd: 21-07-04

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 11:09

Douni schreef:
amberp schreef:
juist hij, hij, hij... hij is verantwoodelijk voor zijn relatie.. en niet de meid waar hij iets mee doet..
tenzzij die meid een hele goede bekende van je is



Is zo, maar dat keurt het natuurlijk nog niet goed dat elke meid achter een jongen aan gaat die bezet is.

Klopt.. Maar wat als jij een bezette jongen leuk vind, niks laat merken.. alleen hij laat aan jou merken dat hij je leuk vind.. wie zit er dan achter wie aan..?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 0_saskia_0, Amazonbot, Anoukjuuuhh, ComscoreBot, Danielleeee_, Dennenboom, Drico, Elegance_, F_Orumster, fierefluiter, fro, Gittta, GoogleAdsense, haffjechip, IASCrawler, nicole_floor, Relaxed, VivianHesen, wemkelover, Zebrastreep, Zick_Zack en 65 bezoekers