Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 09:31

Je moet hem gewoon vergeten. Het is nogal onbeschoft om achter de man van een ander aan te zitten.
Of hij nu wel of niet eerlijk is (tegen)over zijn vrouw/vriendin. Dat is niet jouw zaak. Zodra je weet dat hij iemand heeft dan moet je je handen thuis houden.



Anoniem

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 09:51

jacco_h schreef:
ik hoor heel veel mensen over met rust laten maar ik vind dat je naar je gevoelens moet luisteren, zeker als dat van beide kanten is. als de man, of in mijn geval de vrouw, van een ander houdt en toch bij zijn eigen partner blijft dan is dat ook geen gezonde relatie meer en is de kans dat het toch op de klippen loopt erg groot


En dus vind jij dat jij het recht hebt om die relatie maar even het laatste zetje te geven??
Dat je daarmee kunt leven. Ik zou mezelf niet meer in de spiegel kunnen aankijken.

Jij hebt niets te maken met hun relatieproblemen.

Anoniem

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 10:05

@ jacco_h

Dus jij zou doelbewust die relatie de laatst zet de afgrond in geven??

Hoe voel je jezelf daarna eigenlijk? Dat kan nooit fijn zijn.

@ Amberp
Fijne meid ben jij!

Anoniem

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 10:31

jacco_h schreef:
dat heb ik al gedaan, mijn vriendin heeft haar relatie met haar inmiddels ex verbroken voor mij, maar dat komt omdat zij al twijfelde, en we bij elkaar het gevoel hadden dat we voor elkaar geschapen zijn. zolang ik bij haar kan zijn voel ik me er niet ongemakkelijk bij.


Nouje vriendin heeft inmiddels ervaring opgedaan. Nu is het afwachten totdat er een andere vent komt die zorgt dat ze jou dumpt.

Verder ga ik met Ylana mee.

Anoniem

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 10:45

Dus eigenlijk is het een soort van wraak??
Triest hoor.

Anoniem

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 10:54

Sorry maar ik snap niet dat mensen zo onbeschoft kunnen zijn om een relatie van een ander stuk te maken EN er nog trots op zijn ook.

Anoniem

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 11:00

Als je met je relatie in een dip zit kan er iemand tussen komen.
Dat is geen vrijbrief voor mensen om die gelegeheid aan te grijpen om die relatie om zeep te helpen.
Dan ben je gewoon onbeschoft en heb je totaal geen respect NOCH voor je vriend NOCH voor zijn partner.

Ik vraag me af wat voor opvoeding mensen hier genoten hebben...

Anoniem

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 11:16

Jacco ik ben er fel tegen maar nog nooit mijn vriend op die manier kwijt geraakt.
Ik vind het een fatsoens kwestie.

Ik snap jou inderdaad niet, ik WIL jou ook niet snappen want dat zou inhouden dat ik zelf net zo'n schofterig persoon zou zijn. En daar pas ik voor. Als jij in je opvoeding hebt meegekregen dat het stuk maken van een andermans relatie goed is, dan kan ik begrijpen dat jij dit niet als fout zit. En dan kunnen we het je eigenlijk ook niet kwalijk nemen.
Ik ben blij dat er genoeg mensen zijn die WEL zijn opgevoed met normen en waarden.

Anoniem

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 11:22

Ik ben in ieder geval zo op gevoed dat ik niet moedwillig een relatie stuk maak.

Maar wou je soms zeggen dat het geen onbeschofte actie is?

Anoniem

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 11:27

amberp schreef:
Ik maak ook niet moedwillig een relatie stuk...
Hoe leuk ik iemand ook vind.. hij maakt zelf de beslissing of hij met zijn relatie doorgaat.. die beslissing kan ik niet voor een ander maken..
ik kan hoogsten de druppel zijn waardoor hij besluit zijn relatie te beƫindigen..


Dat is toch misselijk??
Als dat gebeurd kun jij je dan nog recht in de spiegel aan kijken?!?!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Queijo en 13 bezoekers