vervelend telefoontje op de vroege ochtend

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-01 17:20

Ik hoorde vanochtend dat de moeder van een vriendin van mij is overleden. Huilen Ze had kanker en er was niets meer aan te doen (ze wisten het pas enkele maanden).
Ik vind het fijn voor de moeder dat ze uit haar lijden is verlost, maar het blijft rot. Voor de familie die nu achter blijft. Gelukkig kon mijn vriendin haar bruiloft nog verzetten en heeft haar moeder daar nog bij kunnen zijn. Dat vind ik wel fijn voor haar. Maar het is wel raar hoor. En toevallig hoorde ik net op het nieuws dat Sylvia Millecam ook aan kanker is overleden. Ik vind het gewoon akelig zo veel als je het de laatste tijd hoort dat mensen op jonge leeftijd kanker krijgen...

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 17:23

gecondoleerd, Verdrietig Verdrietig

PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 18:28

Dat is heel erg naar voor jou en haar familie.
Veel sterkte de komende tijd, kunnen jullie vast gebruiken.
Het leven is vaak oneerlijk, weet er alles van!
Gecondeleerd.
Linda

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 18:54

tja ik ken het helaas. laatst hoorden we van mijn oom dat hij ook kanker had. mijn lieve oom die zo veel voor ons betekend. straks is ie er niet meer. het leven is soms heel oneerlijk en waardeloos. ik hoop maar dat het "boven" heel gezellig is. dat al die lieve mensen daar vrolijk door kunnen leven zonder pijn.(ik ben niet gelovig, maar hoop wel dat dat "boven" er is)

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 19:55

vreselijk zeg!
mijn oom is vorig jaar dood gegaan was afgelopen zaterdag precies een jaar,hij was 31,deed aan triatlons en rookte en drinkte nooit!
een bloedpropje ofzo bij zijn hart,in zijn slaap doodgegaan
en het was nog erger want ze waren op vakantie in lanzarote,zijn vrouw(mijn tante)merkte opeens dat hij niet mer ademde en probeerde nog te reanimeren maar was te laat,ze konden verder ook geen afscheid meer nemen want doordat hij verkeerd gebalsmed was en het door papierwerk meer dan een week duurde voor hiu terug in nederland was al te ver heen was om nog te openbaren.
hij had een vrouw en 2 kinderen van 4 en 6.
zo zie je maar niets is zeker in het leven.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 20:54

Kanker... Als dat er toch niet was zouden er nog veel mensen leven... Maar ja, dat is stom gepraat...

gecondoleerd, voor jou en je vriendin

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 22:23

sjeetje zeg....gecondoleerd en veel sterkte (ook voor je vriendin)......waarom bestaat die ziekte nou....maar jah..daar kun je wel een tijdje over door blijven gaan!!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-01 17:31

Bedankt voor de berichtjes!
Vrijdag is de begrafenis en ze verwachten zo'n 400 mensen. Gelukkig kan ik vrij krijgen en er heen gaan. (Dat viel me weer alles mee van de directeur. Ik moest wel zelf iemand regelen die mijn klas dan overnam. Maar ja ik kan er heen en dat is het belangrijkste.)

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-01 17:06

Het was een mooie begrafenis. Tijdens de dienst werd iedereen welkom geheten in de kerk. (iedereen was ook echt welkom, ik ben niet zo gelovig, maar het was echt)
Het gaf ook helemaal niet als mensen iets niet wisten, alles werd uitgelegd als er iets ging gebeuren. Nu ging ik toen ik klein was wel naar de kerk dus de meeste dingen wist ik nog wel.
Het was wel heel druk er waren wel zo'n 400 mensen. Het was echt een hele mooie begrafenis.