bange kat moet eerst maar binnen blijven

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

bange kat moet eerst maar binnen blijven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-03 22:10

Ik heb vanavond on 20.00 uur de bange poes binnen gekregen.
Ik heb namelijk een kitten van 9 weken en die is 6 dagen nu in huis maar ze wil er niks van weten.
Ik kreeg veel reacties dat ik haar maar binnen moet houden om aan mekaar te wennen.
Ze kwam haast niet meer thuis alleen voor een snelle hap.
Ik hoop dat het zo over gaat. Lachen

juval

Berichten: 13188
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 00:03

moeilijk probleem, geef je bange poes maar lekker veel aandacht en zorg er dan voor dat de kitten even uit de buurt is. Misschien gaat het dan wat beter.
succes!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 00:25

denk dat het inderdaad een goede beslissing is om de ander ook een tijdje binnen te laten maar geef 'em wel de ruimte om zijn plekje te vinden, desnoods boven.

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-03 07:43

Pellie schreef:
denk dat het inderdaad een goede beslissing is om de ander ook een tijdje binnen te laten maar geef 'em wel de ruimte om zijn plekje te vinden, desnoods boven.

Ik heb geen boven Scheve mond Ik heb snachts de deur naar de keuken dicht want ik heb nog een poes die wel goed gaat .Ze blaast wat maar is er wel rustig onder.die wil graag snachts wel naar buiten.
De bange poes heb ik dan samen met de kitten in de slaapkamer hal +woonkamer.Vannacht heeft ze goed gevochten tegen haar zelf omdat ze eruit wilde maar ik ze moet maar even door de zure appel heen bijten.