kleine konijntjes????????

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
zilla

Berichten: 1167
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Landsmeer

kleine konijntjes????????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-03 19:04

Eeen tijd geleden heb ik een nestje gehad van mijn konijn Smurf.
Smurf was te jong om de 8 beesjes te verzorgen en dus bleef er nog maar 1 over: Puck.

Nu is Puck ongeveer 4,5e maand oud en net ging ik met mn vriendin ff bij dr kijken en toen zage we iets vreemds:
Ze had in dr slaaphokje veel sto en hooi in een rondje gelegd en er lag waty donshaar in...

Het kan toch niet dat ze nu al een nestje krijgt????

Ik ben echt bang dat zij nu ook al een nestje krijgt... en dat ik weer de kleinen zelf moet opvoeden Scheve mond

Natuurl;ijk wel leuk zo'n nest, maar ze is gewoon nog veeel te jong! Dat snapt ze gewoon nog niet!

Wie weet wat die haartjes in dr hok betekenen? Is het misschien tegen de kou??? (ze staaty sinds kort buiten)


zilla

Berichten: 1167
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Landsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-03 20:12

Ik heb ook nog twee mannetjes konijnen, maar ze hebben lange tijd niet bij elkaar gezeten (oke er is altijd wel een kansje...!!!)
Ik hoop van niet, want ze is gewoon te jong!

zilla

Berichten: 1167
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Landsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-03 12:18

Nou, als ik jullie reactie allemaal lees, dan denk ik dat er toch wel een grote kans is dat Puck schijnzwanger is Lachen
Dat zou ik eigenlijk niet zo erg vinden, want dan zou ik ze achter moeten laten in de vakantie en dat zou ik eeeeecht niet kunne! (ik bedoel met achterlaten dan: dat iemand anders op ze past!)

Ik moet zowieso nog steeds iemand zoeken voor mijn 4 konijnen en 2 ratties! Voor 4 weken nogwel... dat wqordt zoeke!
Nou bedankt voor de reacties he, en als het uiteindelijk toch opeens een nest is, dan hore jullie wel van me (ik mag die kleintjes dan tog niet houde)

zilla

Berichten: 1167
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Landsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-03 12:19

Nou, als ik jullie reactie allemaal lees, dan denk ik dat er toch wel een grote kans is dat Puck schijnzwanger is Lachen
Dat zou ik eigenlijk niet zo erg vinden, want dan zou ik ze achter moeten laten in de vakantie en dat zou ik eeeeecht niet kunne! (ik bedoel met achterlaten dan: dat iemand anders op ze past!)

Ik moet zowieso nog steeds iemand zoeken voor mijn 4 konijnen en 2 ratties! Voor 4 weken nogwel... dat wqordt zoeke!
Nou bedankt voor de reacties he, en als het uiteindelijk toch opeens een nest is, dan hore jullie wel van me (ik mag die kleintjes dan tog niet houde)


zilla

Berichten: 1167
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Landsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-03 13:13

Schijnzwanger is het bijna zeker geweest!
Bedankt voor jullie reacties!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, boyca, Briiet, DotBot, Everest, Jive03, loeslover, MarliesSam, Marocje, Mrskiwi, Nientsje, Rinkex, Roosch, ryukapple, Sterrendief, Suliko, Thami, Toffeltje, Winna, xdniesje, YandexBot en 66 bezoekers