Vorige week eindelijk mijn MP3 speler besteld, mijn broertje ook meteen... gisteren briefje in de bus, en mijn broertje had ze vandaag opgehaalt. Die van hem is helemaal in orde, maar bij mij sluit het batterij klepje niet En nee dat ligt niet aan mij, het klepje van mijn broer'speler past wel, en mijn klepje niet op die van hem,... heb ik heb eindelijk, kan ik dat ding dicht tape...
klantenservice antwoordapperaat ingesproken *ook al noem ik antwoordapperaat geen service...* Maar ongeduldig ook maar een mailtje met foto gestuurd... en wacht op antwoord... want is toch wel fijn om te weten of ik een nieuw klepje of een nieuwe speler krijg, wanneer en of ik hem mag gebruiken in de tussentijd *naja, is ingebruik *
ik baaaaal... Het is wel een super mooi klein ding, alleen de oordopjes-om-je-nek-hang-ding is wel errug en dat plakbandje verpest het
Imker
Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01
Geplaatst: 11-06-03 17:29
Wat een belabberde klantenservice, normaal moet je toch echt gewoon iemand aan de lijn krijgen. Ik neem aan dat je gewoon een andere krijgt, want een speler die vanaf aankoop stuk is of niet goed sluit, valt normaal gesproken onder de garantie.