*baal* grrr *** klepje

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

*baal* grrr *** klepje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-03 16:19

Vorige week eindelijk mijn MP3 speler besteld, mijn broertje ook meteen... gisteren briefje in de bus, en mijn broertje had ze vandaag opgehaalt.
Die van hem is helemaal in orde, maar bij mij sluit het batterij klepje niet Clown
En nee dat ligt niet aan mij, het klepje van mijn broer'speler past wel, en mijn klepje niet op die van hem,...
Frusty heb ik heb eindelijk, kan ik dat ding dicht tape...

klantenservice antwoordapperaat ingesproken *ook al noem ik antwoordapperaat geen service...* Maar ongeduldig ook maar een mailtje met foto gestuurd... en wacht op antwoord...
want is toch wel fijn om te weten of ik een nieuw klepje of een nieuwe speler krijg, wanneer en of ik hem mag gebruiken in de tussentijd *naja, is ingebruik Knipoog *

Frusty ik baaaaal...
Het is wel een super mooi klein ding, alleen de oordopjes-om-je-nek-hang-ding is wel errug Clown Knipoog
Frusty en dat plakbandje verpest het

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 17:29

Wat een belabberde klantenservice, normaal moet je toch echt gewoon iemand aan de lijn krijgen.
Ik neem aan dat je gewoon een andere krijgt, want een speler die vanaf aankoop stuk is of niet goed sluit, valt normaal gesproken onder de garantie.