Ik kan het niet meer.....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Ik kan het niet meer.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-03 12:46

Zucht....
Het zit me allemaal niet mee(of nooit gezeten)
Niks wil lukken en ik voel me lekker ellendig! Misselijk
Ik dacht toen ik thuis wegliep dat ik het voor mezelf beter zou maken.Ik zou niet hetzelfde patroon gaan volgen.Ik zou een beter pesoon worden.
Dat is me ook wel aardig gelukt allemaal.Maar toch heb ik nu even een grote dip. Huilen
De stress vliegt me om de oren.Is het ene op gelost begint het volgende probleem zich al te melden.
Zo moet ik een rekeining betalen maar komt mijn salaris niet.
Zo kan ik een nummer niet bellen want mijn telefoon blijft herhalen dat mijn telefoon dat nummer niet kan bellen.
Mijn moeder blijft smsen,mailen,msnen,aan de deur bellen enz.Snapt ze nu na 2 jaar nog niet dat ik haar niet wil zien?
Zo zou mijn vriend het waterstand invullen maar hij snapt het niet of heeft geen zin,dus kan ik het alsnog zelf doen.
Zo steekt hij nooit geen poot uit en de poetsdingen in huis stapelen zich maar op.
Zo zou hij de tegels in de tuin mee helpen leggen maar ipv sjouw ik me zelf een ongeluk en zit hij op een stoel. Misselijk
Om het effe kort te houden.Ik doe weer eens alles en een ander niks.Ik heb geen twintig handjes,ik heb geen hersens ter grote van een voetbal om ook dingen van een ander te onthouden,ik heb geen 48 uur op een dag om alles af te krijgen.
Ik heb nergens fatsoenlijk tijd meer voor.En eigenlijk is alles wat ik wil RUST!Ik doe zo mijn best om mezelf te worden,wat al moeite genoeg kost en waarom word me dat gewoon niet gegunt?Normaal gesprokken kan ik tot 100 tellen(das beter als tot 10 Haha! ) voor ik kwaad zal worden,maar een paar dagen geleden ontplofte ik effe.Het leek wel een vloek en schreeuw kanon dat ik afschoot.En of dat ook nog niet genoeg was moest er dekking gezocht worden want ik gooide met dingen.Klink,kletter,overal scherven Extreme duivel .En opruimen?nee dat doet een ander maar eens een keer.Waarom moet toch ook altijd alles van mijn kant af komen.Doe of denk zelf eens een keer.Ik ben moe.Ik kan niet meer.
Sorry dat ik het zo opschrijf maar ik moest het even kwijt!het is soms zo moeilijk!

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 12:50

Zo meid toch...dat is niet niks.
Heb je je vriend erop aangesproken ( neem ik wel aan?) dat hij niets doet thuis en wat zegt hij daarop?
Ik hoop dat je vriend je wel een beetje snapt en zn handjes mee laat wapperen..

Sterkte meid.. Ach gut

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 12:52

Waar woon je? Voor de waterstand kan ik wel helpen Haha! Ik werk voor de klantenservice van het waterleidingsbedrijf in Noord Holland

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-03 12:55

brabant
mar zijn vraagje zal jij ook wel snappen.
even het kaartje pakken.............
Oke er staat een geschatte stand.Wij hebben de preciese stand al ingevult.Nu wou hij dat via internet invullen,maar dan moet je ergens zes cijfers invullen.maar op het kaartej staat perceelnummer en dat heeft 9 nummers.Dat snapt ie niet en dan kan ik het weer oplossen.

Ja vriendje krijgt vaak een preek maar werkt voor geen meter.Het is toch nooit goed.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 12:55

Jeetje dat het zo erg ging kon ik niet opmaken uit je pb's... weet je wat jij moet doen? Alles wat de anderen laten liggen, zelf ook laten liggen, dan moeten ze op een gegeven moment wel. Ok dingen die echt moeten zoals waterstand, dat moet gebeuren, maar spreek hem er gewoon nog eens extra op aan. Die tegels, liggen laten, als hij zou helpen, dan komt hij maar helpen en anders blijven ze gewoon liggen. Ik denk dat als je dit blijft doen, ze steeds meer gaan denken: oh die saskia doet dat wel even, dat doet ze altijd.
Meid je moet nu ook weer even aan jezelf gaan denken anders gaat het bij jou ook weer fout.
Sterkte, en je kan me nu gewoon op msn aanspreken als je je rot voelt he Ach gut

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 12:58

Vervelend dat je in een dip zit. Maar die problemen die jij hebt, zijn echt niet zoooo belangrijk als jij denkt. Laat de boel de boel en wat vandaag niet lukt, morgen dan maar misschien. Kop op.

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-03 13:06

ik weet dat ze niet zo belangrijk zijn.
Het punt is ook nog dat ik gronische moeheid heb en dus niet alles alleen kan doen.Ik kan wel beginnen aan een afwas maar niet afmaken.Ik kan wel beginnen met stofzuigen maar dan niet meer dweilen.
Sommige dagen gaan lekker andere niet.En hulp moet ik om vragen en als antwoord krijg ik dan.Straks,of nee heb ik nu geen zin in.En dat draaid dan uit op drie weken later dat er nog niks gebeurt is.
En ik heb voort zoiets van oke als jij geen reet doet dat ik ook niet.Nu vroeg hij gisteren avond of ik een blauwe was wilde draaien.Forget it.Ik doe het niet.Was zelf maar eens.Ik wil een pauze en daar heb ik recht op!

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 13:06

Ik neem aan dat je vriend bij je in woont?

Dan zal ik persoonlijk vanaf nu niks meer voor hem doen, zolang hij jou niet helpt.
Laat m lekker zorgen voor zn eigen schone kleren, eten enz.

Wie niet horen wil moet maar voelen..

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-03 13:13

haha ik word al weer een stuk vrolijker hierzo!
Af en toe kan ik hem schieten.Hij wil zoveel dingen van me en ik moet altijd naar dingen vragen.dat vind ik niet kunnen en leuk is al helemaal wat anders.Ik wil gewoon gelukkig zijn.Dat mag toch zeker wel?

Miep help!!!
Hihihi hoe leg ik dit uit?Als ik niks doe voor een aantal dagen,dan zou hij de koelkast in duiken,eten pakken,bordje en vork afwassen en hup klaar.Verder helemaal niks,echt niet.Als ik er niks van zeg doet hij helemaal niks meer.Hoe los ik dat dan op?Nu moet ik elke dag een opdracht geven voor iets.Ik heb al geprobeert een lijstje op de koelkast te hangen om door te strepen wat al gedaan was.Maar alleen mijn streepjes verschenen.Ik denk dat ik hem naar dokter Phill moet sturen?
Laatst bijgewerkt door holly op 11-06-03 13:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 13:16

Gelukkig maar dat je al een stuk vrolijker word, nu nog even naar buiten kijken en dan ben je helemaal vrolijk met dit mooie weer!
Tuurlijk mag ( moet!!! Extreme duivel ) jij gelukkig zijn!

Ga vanavond lekker iets eten wat die kerel van je heeeel lekker vind, en dan alleen voor jezelf wat maken van dat geen.
Wedden dat je hem daarmee pakt? Knipoog

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-03 13:17

Zuurkool maar dat lust ik echt niet hoor!

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 13:18

holly schreef:
Zuurkool maar dat lust ik echt niet hoor!


Haha maakt niet uit...gewoon doen alsof Tong uitsteken

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 13:19

holly schreef:
Zuurkool maar dat lust ik echt niet hoor!


*LOL* Niets anders? Tong uitsteken
Het moet echt gewoon duidelijk worden voor hem dat hij actie moet ondernemen hoor! Dit kan echt niet zo

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 13:56

holly schreef:
Ik denk dat ik hem naar dokter Phill moet sturen?


ja!
Lijkt mij wel.
Maarreh, vervelend dat je je zo lamlendig voelt.
Probeer er eens over te praten met hem? En dan aangeven waar jouw grenzen liggen, en dat die nu wel bereikt zijn.
Sterkte meid!

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 14:02

holly schreef:
brabant
mar zijn vraagje zal jij ook wel snappen.
even het kaartje pakken.............
Oke er staat een geschatte stand.Wij hebben de preciese stand al ingevult.Nu wou hij dat via internet invullen,maar dan moet je ergens zes cijfers invullen.maar op het kaartej staat perceelnummer en dat heeft 9 nummers.Dat snapt ie niet en dan kan ik het weer oplossen.

Ja vriendje krijgt vaak een preek maar werkt voor geen meter.Het is toch nooit goed.


Een geschatte stand, is dat een geschatte stand van vorig jaar of van dit jaar?

Ik weet niet hoe het internet van Waterleidingsbedrijf Brabant werkt. Meestal kan je ook inloggen met je huisnummer en postcode. Die 6 cijfers kan ook je meterstand zijn, die begint vaak met 3 0-en of 4-0-en.

Je moet even goed kijken of die geschatte stand al van dit jaar is. Want in dat geval is er waarschijnlijk ook al een afrekening gemaakt en kan je al geen stand voor dit jaar meer invoeren op internet. Dan zal je de klantenservice moeten bellen en moet er een herberekening gemaakt worden. (ligt eraan of de werkelijke stand veel afwijkt)

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 15:01

Heyzz

das niet zo mooi!! Ik denk dat je een tijdje alleen voor jezelf moet gaan zorgen, dan doet die vriend op een gegeven moment ook wel iets. (denk ik) En maak eens een mooie lange buitenrit, dan denk je er even niet meer aan. En met dat weer, zo lekker buiten!

Succes!

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 15:10

Ehm...serieus antwoord...ik lees dat het binnenkort uit is met de verkering.
Zou in zo'n laconieke luiwammes geen energie meer steken, kansloos...
Soms ben je alleen gewoon veel beter af.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 15:25

Héél herkenbaar ... maar ik heb het opgegeven, nu is ons huis een grote bende, en ik trek er mij geen bal van aan ... tot hij ook 's de moeite neemt z'n vuile was in de stortkoker te gooien, of z'n bord in de afwasmachine te zetten ... Tong uitsteken
Wat de moeder betreft, volhouden, ik zie de mijne al 13 jaar niet meer ... het lukt uiteindelijk wel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 15:41

Is jouw vriendje niet een beetje chronisch egoistisch? Je woont toch samen in dat huis? Als hij dan alles voor zichzelf doet en niets voor jouw en jij gaat dat ook doen. heb je dan nog wat samen?

Gewoon praten met hem en anders zijn er nog plenty andere leuke jongens op de wereld.

Even 3 weken lang helemaal, helemaal niets doen. Kijken wie dit het langst volhoud. Wordt hij het zat, dan spreek je af, okey dit weekend gaan we SAMEN poetsen en koken.

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 15:44

Idd erg vervelend dat je je zo k*t voelt... Ik kan je jammer genoeg niet helpen, maar ik denk dat je eens moet doen wat Russel enz... zeggen.

Succes!

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 15:55

Jeetje wat een rotsituatie zeg! Ik zou hem eens flink onder die luie reet schoppen. Kom op zeg, jij bent niet de enige die iets hoeft te doen thuis! We leven niet meer in 1900 waar de vrouwen voor het aanrecht stonden Scheve mond
Ik zou hem lekker in zijn eigen sop gaar laten koken! Dat ie maar eens meehelpt. Inderdaad gewoon niks meer voor hem doen. Ook geen boodschappen enzo Lachen

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-03 15:58

Weet je wat het is.Ik ben thuis weggegaan met een berg stress op mijn schouders en op het randje van overspannen zijn en al dit soort dingen.
Ik vraag dus helemaal niet veel aan wie dan ook.Alleen dat ik gewoon op mijn gemak kan doen en het uit hun hoofd te laten altijd maar weer net te doen of iets mijn schuld is.Ik wil gewoon die stress dingen ontwijken.Ik ben op weg daar niet van,maar echt helemaal weg is het nog niet en op deze manier zal dat ook niet gaan.

Sonja mijn huis is al een grote bende.Ik ben een paar maanden geleden al gestopt met alles alleen doen.Soms kan ik het niet laten en maak ik toch weer even iets schoon,maar lang niet meer alles.Ik kan er bv niet tegen als ik tegen een bestofte tv aan kijk of dat de tafel vol ligt met oud papier(bij mij gaat dat rechtstreeks via de brievenbus de stapel op maar meneer neemt dat mee daar de salontafel om het vervolgens nooit meer op te ruimen)
Toen ik die vloek en schreeuw bui had(dat echt eens tijd werd) gooide ik een kopje cola naar zijn hoofd.Ik stond buiten achteraan in de tuin en het kopje belande binnen helemaal zo pissig dat ik was(niet om raak te gooien hoor) en toen heeft hij zowaar voor het eerst in 2 maanden gestofzuigd.Nou zeg.De hele middag is hij kwaad gebleven.

Ze zeggen weleens dat de partner die je uitkiest op je ouders lijken.ik hoop het niet want dan ga ik dus van het ene diepe dal in het andere.het valt ook wel mee hoor,want hij is veel liever,maar wel net zo lam.Thuis deed ik altijd alles al(heel het huishouden vanaf mijn 16de) en nu heb ik er genoeg van.Ik knap het gewoon niet meer op voor een ander,dat red ik niet!!!
En ik heb ook het idee dat ik gelijk heb als ik zeg dat hij moet veranderen en niet ik(ik zeur teveel volgens hem) Gaaaap

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 16:09

Algemeen; een mens bepaald zelf hoe anderen hem behandelen.
Okee, dat geldt in uitzonderlijke gevallen niet altijd (geweld/incest/dwang/religie), maar heel vaak wel.

als jij op een dag besluit dat je je anders wilt laten behandelen, dan loop je kans dat de mensen die nu om je heen zwermen, niet langer bij je passen en je gaan verlaten. Daar staat tegenover dat er een ander soort mensen wel op je weg gaat komen.

Je zet zelf je grenzen; uiteindelijk is er ook maar 1 waar je mee afrekent, en dat ben je zelf. Volhouden in zo'n relatie is okee, als jijzelf dat wilt. Maar je mag niet klagen ver het soort relatie wat je hebt; je gaat ermee akkoord of niet. Niemand hoeft hier te veranderen, en als er iemand veranderd, dan ben jij dat altijd zelf.
Verander zelf, en je relatie veranderd. Want je relatie is een afspiegeling van de manier waarop jij jezelf laat behandelen.

Bonnigje

Berichten: 2296
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 16:19

hoihoi
effe 1 ding wat mij opvalt en doe daar mee wat je zelf wilt...
Mij valt op dat hij wel dingen voor je doet. Jij bent begonnen met je pony's en hij komt altijd mee, maakt de stallen mee schoon, voert de paarden, repareert de draad, knutselt een hooi hok in mekaar. (als died er niet is dan hè, want dan is het kletsen)
Ik ben er niet bij als jullie thuis zijn, en dat klinkt niet best Ach gut
Maar probeer ook dingen te zien die hij wel voor je over heeft.... is een klein lichtpuntje misschien. Hij rijdt toch maar elke dag met het autotje er naar toe enzo...
en verder.. als kopjes cola gooien werkt (hij ging stofzuigen toch) dan doe dat maar wat vaker ! Wordt'ie misschien wakker van.

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-03 16:21

Dees zo makkelijk ligt dat hier niet
Hij is lief enz,dus dat zit wel goed.
Ik ben wel een hoop veranderd in 3 jaar.
Niet verkeerd maar juist in het goede.Daar zijn we ook beide blij mee en ik vooral.Het punt is wel dat ik nu niet zo makkelijk meer over me heen laat lopen.Zijn moeder deed vroeger vanalles voor hem.Toen wij hier gingen wonen(daarvoor heeft hij bij mij gewoont) moest hij zijn overige spullen nog thuis halen.Hij heeft alleen de auto open hoeven zetten.Zijn moeder deed de rest.Jammer maar zo ben ik niet.
Ik doe alles voor hem.Ik leg hem af en toe leker in de watten hoor.
Lekkere massage Tong uitsteken cadeautje meenemen(krijg ik zelfde of nooit terug) auto dingen enz enz.
Maar dat wil niet zeggen dat ik overal in trap.Ik doe iets als ik dat graag voor hem wil doen,maar thuis zijn er dingen die hij ook mag doen.We wonen er toch samen zeker.(zit verschil in beide dingen)
Verplichtingen heeft men beide en die wil ik ook gedaan zien worden.Andere dingen is geheel aan hem wat hij daar mee doet.Nou dat is geloof ik bij iedereen toch zo?