Wat moet ik nou?! (serieuse, dringende vraag)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Lunatic

Berichten: 737
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 13:52

Hoi Bartje,
vergis je niet in SPW! Het is ook ontzettend veel leerwerk en veel opdrachten en werkstukken. SPW is een hele andere opleiding dan fysio. SPW is gericht op werken met gehandicapten, kinderen en ouderen, dat is dus heel iets anders dan een para-medische opleiding. Je krijgt wat die 'problemen' betreft elke week van verschillende vakken een casus voorgelegd die je in teamverband moet oplossen/analyseren. Vakken zijn bijv.:
- Theorie & Methode
- Psychologie
- Gezondheidskunde
- Omgangskunde
- Drama
- Sport & Spel
- Informatica
- Nederlands
- Levensbeschouwing en maatschappelijke vorming

Ik heb het 3jr gedaan en ben er zonder diploma mee gestopt. Het was gewoon veel te zwaar, ik redde het niet met alle opdrachten/verslagen/werkstukken, vooral in mijn stage jaar niet (een voordeel: in het 1e jaar hoef je nog geen stage te lopen).
Ik zou het dus niet aanbevelen als je alleen een jaar te overbruggen hebt. Als je iets in die richting wilt gaan doen (bijv. PABO of in mijn geval creatieve therapie) is het een prima doorstroomopleiding, waar je wel hard voor moet werken.
Sorry, beetje lang verhaal, maar ik hoop dat je er wat aan hebt Haha! .

Poetic Dante Lunar 1.51 m en dus officieel E-pony!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: chocky84, ComscoreBot, Corelli, DeEenhoorn, GoogleAdsense, HELder, Kirsha, Laarvv, neline11, SemrushBot, sinnekinne, SuperSuup, winnetou4502, YandexBot, Zoe_97 en 176 bezoekers