IK HEB EEN BAAN!!!!!!!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-01 15:44

Vandaag op gesprek geweest, en morgen beginnen. Ik wordt dus nu secretaresse anex manusje van alles (dus ook het pand schoonhouden, de vaat doen, de wc, de planten, etc..)
Oh jongens, ik heb er verschrikkerlijk veel zin in!!!!!!!!!
Helaas (nog) geen i-net op het bedrijf (over een maandje waarschijnlijk wel) Dus niet in de pauze ff lekke5r bokken, maarja, daar komen we ook wel weer overheen.
Greetz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-01 16:49

wanneer ik ga beginnen???
Euhm, MORGEN!!!!!!!!!!!!


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-01 20:54

Mijn eerste dag?? Tja, vreemd eigenlijk, het is helemaal nieuw.
Ik zit al 2.5 mnd in de WW, en kwam normaal dus iets van 10 uur me nest uit. En nu ineens om 7 uur vanochtend, whaaaaaaaaaaaa`!!!!!
Verder zijn we heel rustig begonnen, heb wat post weg gewerkt (en in mijn tong gesneden toen ik een enveloppe dicht wilde plakken, maarja)
Beetje archiveren (facturen e.d op alfabet in een map doen)
Vandaag dus een simpel, maar vermoeiend dagje. Ik ben heel erg blij dat ik werk heb hoor, echt, absoluut. Maar het is gewoon even a-klimatiseren zeg maar!!!
Zat met half dichte oogjes op kantoor vanochtend.
Verder is het werk zelf ook wennen, aangezien ik helemaal niet bekend ben met de administratie, maarja, we zien wel waar het schip strand (hopelijk blijft ie dit keer wel gewoon varen ipv stranden Knipoog )

_________________
de schoonheid van een mens of dier zit niet aan de buitenkant, maar aan de binnenkant

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: stef op 2001-03-20 19:55 ]</font>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Amazonbot, BranwenGC, C_estmoi, Duran123, Eliana, Floko, Gaby, IASCrawler, Kimberley_, MarrieLeen, moonsparkle, Oehlala, Pieneappel, Plus_en_Min, RenskeFrea, Roosch, Sterre34, YandexBot en 203 bezoekers