Vriendschap tussen man en vrouw = onmogelijk?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 14:02

Ik heb dat vroeger eens met een mannelijke collega gehad. Wij konden gewoon heel goed met elkaar opschieten (hadden allebei een relatie) en omdat we de enige waren van de afdeling die in het bedrijfsrestaurant aten, deden we dat gezamenlijk.
Werden we op een gegeven moment bij het afdelingshoofd geroepen omdat er geruchten door het gemeentehuis gingen Verward Verward
Op mijn vraag of 2 andere vrouwelijke collega's die ook altijd samen aten al langs geweest waren, was het antwoord, nee, want dat zijn 2 vrouwen Verward Verward

Ik weet uit ervaring dat het absoluut mogelijk is, je moet alleen naar de buitenwereld toe een olifantenhuid hebben en je niets aantrekkken van wat MEN zegt. Als jij het voor jezelf goed vindt, dan is het goed, wat een ander daar ook van mag vinden,

The best thing for the inside of a horse is the outside of a stable.
Jacob R. Ludlow,1897


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, Avelienvd, batje, Bnet, daiswees, Fling, Googlebot, herous, HopeMyDay, ingetje3012, Jacquelinee_, Keldeo, Lalladidoo, maitestar23, Marilu, Mizora, ryukapple, sariba, Suliko, SuusvL, turtlelito, Xhiske, xPearl en 55 bezoekers