Ben zo blij!!! Hoef niet meer voor DA te spelen...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 19:01

Gefelicibokt Vikki Haha! Party!! Ik weet hoe het is om je kat (in mijn geval hond) iedere dag, 14 dagen lang, medicijnen te moeten geven. Mijn oudste herder had een oorontsteking en die heb ik 2 weken lang, 2x per dag, antibiotica moeten geven. En zijn oren schoon moeten maken. Nou staat ons huis op blokken en elke keer als ie mij aan zag komen dan stoof ie als een gek onder het huis *LOL* Hij dacht natuurlijk ook, daar komt die idioot weer aan die aan m'n oren gaat zitten *LOL* Eerst probeerde ik hem wel te roepen (wetend dat ie toch niet zou komen) en daarna kroop ik zelf ook maar onder het huis om hem daar onder vandaan te halen *LOL*
Verwen die "rooie" maar lekker en geef hem maar extra veel knuffels Knipoog
groetjes.

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dabo, Dennis, gerlienke, Glenda, IASCrawler, Kimberley_, KimE, Lizenlotte, Loreke2, Lys_PPA, MieLo, NogSteedsGek, Peachy, Phonix, Queijo, saskiaojan, sinnekinne, Solistar, stoer en 62 bezoekers