wat te vragen....?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-01 14:44

Hoi hoi,

Ben dus binnenkort jarig (over iets van 3 weekjes) en mn moeder vroeg gister of'k alvast ff een lijstje wil maken... maar weet eigenlijk helemaal niks Verward

dus vroeg'k me af of jullie misschien nog leuke dingen weten.. (geen paardenspul Tong uitsteken)

en heb het hier neer gezet en niet op het "jeugdhonk" omda'k niet op kinderachtige prulletjes zit te wachten waar'k niks mee kan Lachen

dus weten jullie nog iets...?? hope so! Lachen Alvast bedankt iig!

Groetjessss,
Bart

ps. zie nu net dat er ook al zoiets bij het Jeugdhonk staat van Samantha ofzo... sorry daarvoor Scheve mond\
_________________
Afbeelding lalalalalala Afbeelding

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Bartje op 2001-08-21 14:46 ]</font>

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 14:50

Duh, da's very moeilijk!
Ik ben ook geen jongen he...
Haha! Haha! Uhmmmmmmmmmmmmmmm
nee kweet eg nix Party!! Schijnheilig

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 14:56

Leuke muziekjes... Nieuw processortje om je peeceetje te upgraden.. Navelpiercing, dan kan Kim jouw buikje als user icon gebruiken... Djeez, kweet ut ook niet hoor.

Sirius_

Berichten: 10948
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 14:56

hahahaha die is goed! navelpiercing! roos je doet mn melige bui geen goed Schijnheilig

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-01 14:59

whaha, doe maar geen navelpiercing Tong uitsteken
dan moe'k eerst maar eens aan mn navel geopereerd worden *LOL* heb zo'n navelbreuk (of hoe het ook mag heten) (vind ik er overigens wel cooler uitzien dan zo'n gat Haha!)

maar euh.. laat ik maar geen piercing nemen.. staat beetje vreemd hè als een gozer daarmee aan komt zetten Tong uitsteken

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 15:03

Hoi!
Peter mijn man werkt bij Blokker, en een heleboel mannen/jongens hebben zoiets van: wat moet ik nou in Blokker zoeken.
Maar laatst zag ik er een heleboel interessante actie-films, comedie's etc. te koop. Best geinig.
Ook nog een hoop andere dingen die wel interessant kunnen zijn. Verder loop eens door je favoriete winkels en kijk rond.
Of vraag geld en doe voor 250,- een reiki-cursus, kun je voortaan jezelf en anderen behandelen.
Lekker joh!
Oh ja, er zijn tegenwoordig weer hele leuke stropdassen te koop.... maar die geef ik wel aan mijn vader }> .
Alvast succes met verzinnen!

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-01 15:06

reiki-cursus?? wat is dat dan?? Verward

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 15:27

Uhm...cd's, luchtje, uhm...eh...

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 17:26

Een nieuw stokpaardje!!!! ehm..vraag nieuwe dingen voor je werk(een frietpan ofzo.. *LOL* Vork ), leuke muziek, geld??boring....scooterdingen en vind die navelpiercing ook wel leuk!!!!!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 17:45

Vraag een kortingskaart voor de trein zodat je flink kan gaan boktmeeten! Haha! Of heb je een OV kaart... Verward Hoe werkt dat tegenwoordig met die dingen...(dingen=OV studentenkaarten...) of een leuke digitale camera zodat je bij ons allemaal fotootjes kan komen maken... Schijnheilig Uhm, mooi horloge...rijlessen (uh...hoe oud word je eigenlijk...misschien heb je al een rijbewijs...of mag je nog niet rijden... Verward Sorry Bartje...ben ff je leeftijd kwijt) bioscoopbonnen...

Oke...heb net ff in je profiel gekeken...rijlessen gaat dus niet lukken... Knipoog Maar ik blijf brainstormen...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: vikki op 2001-08-21 17:47 ]</font>

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 21:15

ik vind een kortingskaart voor de trein EN de digicam wel slim!Moet je met ons allemaal meeten en overal foto's maken...

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 22:32

dan weet ik wel iets waar ik m usericoon in verander (heel kort maar want ik boot pinky nie voor jou:P)
Je krijgt een tepelpiercing kadoo van mij, oke? Haha!
sexxxxy Haha! Lovers

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-01 17:26

oeh jah! of een piercing ergens anders! Verward Scheve mond\

NEE DUS! bah bah bah bah! Misselijk