Puppies gedumpt in een sloot

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nic0le007
Berichten: 125
Geregistreerd: 04-06-03

Puppies gedumpt in een sloot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-03 12:17

nou ik zat dus vandaag achter de computer en had de radio aan... op radio noord...
toen hoorde ik ineens dat iemand langs een sloot reed en dat diegene 2 vuilniszakken zag drijven in die sloot..
dus diegene heeft de politie gebeld...
politie erheen...
waren de vuilniszakken verzwaard met bakstenen..!!
weten jullie wat erin zat?!!!
6 labarador puppY's Huilen Huilen Huilen Huilen ..!!
das toch niet normaal meer!!!

[edit:BartVB]Cursief verwijderd, titel aangepast[/edit]

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 12:23

Vreselijk, wie doet nu zoiets? Net als al die mensen die hun hond dumpen als ze op vakantie gaan. Bah, sommige mensen verdienen geen dieren.

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 12:23

Zoiets vind ik echt zo'n poedersuiker streek. Ik vind dat ze bij die mensen hetzelfde mogen doen als dat zij met die puppies gedaan hebben, dan ben je toch gek in je hoofd??

nic0le007
Berichten: 125
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-03 12:26

Knettergek..!! ik k0n wel janken toen ik het hoorde..!! vreselijk gewoon..!! Boos! Huilen

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 12:27

Tsjah die mensen heb je en blijf je houden ...
En je kunt er niks tegen doen ... Ik denk er liever niet aan dat mensen dat kunnen doen Boos!

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 12:30

Sommige mensen denken niet na voordat ze een beestje of een nestje nemen. Als dat nestje per ongeluk kwam moet je er maar voor op draaien. Moest je maar geen beestje nemen. Echt zielig! Verdrietig

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 12:36

En geef ze dan aan het asiel, want kleine puppies zijn volgens mij zo weg daar. Ik snap ook niet dat je zoiets kunt, van die kleine lieve beestjes zijn het altijd...

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 12:41

Frusty te achterlijk voor woorden....

Zielige trieste mensen, en een bewijs dat ze dom zijn, 6 labradorpups zijn geld waard... Dus niet kwijt raken is geen excuse Frusty

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 12:41

...Zo heeft onze kat mazzel gehad. De man waarbij ze geboren is wilde dat zij en haar broertje dezelfde avond nog weggingen anders zou hij ze verdrinken. Het broertje is naar de moeder van de vriend van mijn zus gegaan, en Bo dus naar ons. Ze waren nog maar 4 weken oud en mochten nog niet eens bij de moeder weg, de moederkat had die vent ook al ergens anders gedumpt. We hebben haar toen met behulp van de DA in leven gehouden, en ze is nu 3 jaar en supergezond! Ik ben echt blij dat we haar hebben kunnen redden, want het verdrinken van jonge dieren is echt iets ziekelijks!

dell_1
Berichten: 1961
Geregistreerd: 17-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 13:09

Stomme mensen ook. Ze kunnen ze toch naar het asiel brengen puppies zijn daar zo weg!

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 13:41

Als je dit soort dingen doet ben je echt niet goed in je hoofd.

Puppy's zijn iid zo weg en je kunt daarbij ook nog voorzorgmaatregelen nemen. Bijv op je hond letten!(ik neem aan dat diegene die het heeft gedaan niet erbij heeft gestaan toen z'n hond gedekt werd)

Wij hebben onze hond mede gecastreerd omdat hij, als hij er weer eens vandoor ging, hij geen ongewenste zwangerschappen Knipoog kon veroorzaken. Want je hebt van die mensen...

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 13:45

Zulke mensen moeten eigenlijk een soort van 'strafblad' krijgen dat ze bv geen dieren mogen hebben ofzo.

whatever

Berichten: 213
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Bedum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 13:54

Tssss...belachelijk. Dat doe je toch gewoon niet...echt zielig joh

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 15:22

Oh dat vind ik dus echt gemeen...
Mijn pup heeft gister 2 paar nieuwe schoenen van mij opgekauwd, en toen zei ik ook die gaat naar het asiel, maar meer voor de gein Knipoog

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 15:46

Een tijd geleden hoorde ik ook zoiets. Een oudere man (of vrouw?) wilde een nestje poesjes verdrinken in een kanaal, en is daarbij zelf in het water gevallen en verdronken...

skatje

Berichten: 1033
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 15:54

Linda250 schreef:
Een tijd geleden hoorde ik ook zoiets. Een oudere man (of vrouw?) wilde een nestje poesjes verdrinken in een kanaal, en is daarbij zelf in het water gevallen en verdronken...

Mag het misschien niet zeggen..........maar wie een kuil graaft voor een ander..........
Lik op stuk dus Boos!

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 16:05

Linda250 schreef:
Een tijd geleden hoorde ik ook zoiets. Een oudere man (of vrouw?) wilde een nestje poesjes verdrinken in een kanaal, en is daarbij zelf in het water gevallen en verdronken...

Nou goed voor hem/haar!!! als ik dat zie gebeuren dan ga ik echt hem/haar niet helpen, ik zou der wel inspringen om die poesjes te redden maar anders niet

Echt ziek gewoon!!! zoiets hoort een strafblad te krijgen of gevangenis straf zelfs!! daar kan ik zoo boos om worden Boos!

Charaz

Berichten: 24282
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 16:07

Linda250 schreef:
Een tijd geleden hoorde ik ook zoiets. Een oudere man (of vrouw?) wilde een nestje poesjes verdrinken in een kanaal, en is daarbij zelf in het water gevallen en verdronken...


eigen schuld dikke bult Boos! , ik had nog wel een extra duwtje willen geven ook. breng die beesten dan naar het asiel ofzo jonge dieren zijn toch altijd zo weg daar

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 16:10

Jeetje! Altijd erg zoiets! Bij mijn moeder thuis hadden ze regelmatig puppys, en de buurman kocht die altijd op "omdat ie zo gek op ze was". Tot hij er na een tijdje zoveel zou moeten hebben dat het haast niet meer kon, toen zijn mijn moeder en haar zus een keer wezen kijken waar hij ze liet, en het bleek dat hij ze stuk voor stuk verdronk in een emmer...
zulke mensen zou je toch nog wat aandoen!

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 16:11

Destinietje schreef:
Jeetje! Altijd erg zoiets! Bij mijn moeder thuis hadden ze regelmatig puppys, en de buurman kocht die altijd op "omdat ie zo gek op ze was". Tot hij er na een tijdje zoveel zou moeten hebben dat het haast niet meer kon, toen zijn mijn moeder en haar zus een keer wezen kijken waar hij ze liet, en het bleek dat hij ze stuk voor stuk verdronk in een emmer...
zulke mensen zou je toch nog wat aandoen!

En de reden daarvan was? Hij betaalde er toch geld voor? waarom ging die ze dan verdrinken?

Sommige mensen zijn echt ziek in hoofd Frusty

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 16:27

bah bah, het is echt te gek voor woorden. Wie smelt er nou niet voor een puppy...... ? Waarom doen mensen nou zoiets ? Echt verschrikkelijk !
Ik zou die mensen tegen moeten komen die ik zoiets zie doen. Boos!

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 16:43

Je moest eens weten hoevaak die dingen gebeuren.
In dit seizoen vrijwel dagelijks.
Een goede vriend van mij werkt als vrijwilliger bij de dierenambulance, en in deze tijd van het jaar komt dit heel vaak voor.

Helaas maar waar....

En dan vinden vooral veel katten eigenaren het nog raar ook dat wij in de dierenkliniek vaak aandringen op castratie.( zowel bij kater als poes )

Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 16:49

Als ik zou weten wie het gedaan had... Grrrr... Woest kan ik er van worden! Derme beestjes!

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 17:46

Jeetje wat een ZIEKE mensen zijn dat zeg. Moet je maar eerst goed nadenken voordat je een beestje neemt. En er is altijd wel iemand die graag een hondje of een katje wilt. En je kan er ook nog geld voor krijgen als je dat zou willen. Waar halen ze het lef vandaan zeg. Boos! Dit soort mensen horen in een gesticht!

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 18:14

GVD....nee niet echt bepaald normaal...opsluiten die eikels..