Complottheorieen (apollo, roswell, etc)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Complottheorieen (apollo, roswell, etc)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-03 17:36

je kent ze misschien wel die complottheorieen die doen lijken alsof iets nooit gebeurd is, of juist wel, wat de massa niet mag of hoort te weten. wie weet er meer of wil zijn gedachten kwijt?

als opening begin ik met de moonlanding/apollo complottheorie: http://www.rapsac.com/hpck/moonpeople/h ... iracy.html

Amor Vincit Omnia


SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-03 21:48

orri"]
het meest verbazende van de mens is dat ze zo nodig kapitalen uitgeven om planeten te ontdekken terwijl de planeet waarop ze zelf wonen nog zoveel te ontdekken valt.
[/quote]ik denk niet dat het zozeer te maken heeft gehad met ontdekken destijds maar ook met wie er het eerste in de ruimte kon zijn, de russen of de americanen. bedenk ook dat door deze ontwikkeling technologie mogelijk is waar ook jij elke dag gebruik van maakt (bv de magnetron) Knipoog

[quote="Lovely schreef:
Maan, allemaal leuk die complottheorieën, maar ik blijf nog eventjes geloven in de verhaaltjes van NASA.
ik vind ook wel dat je erg sceptisch moet zijn tegenover die complottheorieen, het zijn altijd een bepaald slag mensen die op die manier alternatief willen denken en je kan overal wel iets achter gaan zoeken. vind wel, het maakt het hele verhaal ook wel interessant genoeg om je er in te verdiepen (beide kanten).

Amor Vincit Omnia

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-03 22:43

ja tuurlijk kan ik daar een hoop over lezen Knipoog maar ik ben lui vanavond, dus laat maar eens wat horen!

Amor Vincit Omnia

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-03 10:55

hey ontopic dames (of is er een maagdenvlies complot?). wie weet er nog een goed complot en dan het liefst 1 van de afgelopen paar eeuwen.

Amor Vincit Omnia

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-03 14:22

nou apple let's hear it, want zo te horen weet jij wel het e.e.a. Lachen marilyn monroe bv. was er nou gesuggereerd dat zij vermoord was oid?

Amor Vincit Omnia


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, IASCrawler, nuscaniels, YandexBot en 21 bezoekers