Hamont markt in Belgie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 13:59

Je belt toch niet tussen de middag he, dan is alles in Belgie dicht.
Kom je wel vlak bij mij langs Haha!
Nog een tip de markt in Tongeren een van de beste antiek en curiosa martken van Europa. Alleen op zondagochtend gedeeltelijk open en gedeeltelijk overdekt. Absolute aanrader niet zo veel nieuw spul als b.v. Hamont en ook niet van die keiharde hinderlijke volksmuziek (Andre Hazes b.v.)

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)


sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 14:04

runningkawa schreef:
[Neem je wel mee met een rolstoeletje *LOL*
[/quote]


Ga je dan eerst een rolstoeltje voor mij kopen op de markt???

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 14:09

Ik ben al bijna kruk met mijn krukken. Morgen naar ziekenhuis hopelijk loopgips. Wil je niet even een bosrit maken????

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 14:17

runningkawa schreef:
wil het paard dat ook Haha!

Ik hoop voor je dat je loopgips krijgt, ben je tenminste weer wat mobiel.


Ach even door het bos vinden die luie heren wel lekker

en ja hoop het ook duimen maar die klomp gips is wel erg zwaar, maar heb nu gelukkig krukje onder pc, had 5 boeken uit dus moest toch wat Haha!

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 15:18

Tongeren ligt ongeveer iets boven Maastricht, maar dan meer naar het westen. Is iedere zondagochtend

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)


sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 16:09

Hamont vlak bij Weert

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie