Huwelijkswens?????????????/

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Huwelijkswens?????????????/

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 15:44

Mijn collega gaat trouwens, en nu moet ik een soort leuk creatief envelopje maken met een leuke text, waarom ik mijn huwelijkswens voor haar en hem zet.

Ten eerste ben ik er net pas achter gekomen wat een huwelijkswens is, ten tweede..............ik ben echt niet creatief in dit soort dingen, dus wie helpt?

Ik vond zelf zoiets als: een op de drie huwelijken zijn binnen afzienbare tijd uitelkaar, gaan jullie het record verbreken??

ik vind dit wel grappig, maar ik denk niet dat zij dat leuk vinden!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 15:45

nee pipo klinkt alsof jij er geen vertrouwen in hebt, maar misschien is dat ook wel zo..... Haha!

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 15:46

Ik zou voor iets positievers gaan

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 15:47

Ach iedereen die trouwt denkt toch dat dat niet voor hen op gaat!

Ehhmmm wat is een huwelijkswens? Iets van veel plezier tot en met het bejaardentehuis???

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 15:47

Leg maar contact met mijn collega's die zitten ook van alles te brainstormen voor onze bruiloft Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 15:52

Ze is geloof ik al bij die vent vanaf haar 16de, dus nee, ik heb er weinig vertrouwen in.

Veel plezier tot en met het bejaardenhuis? Hmm, wel grappig maar klinkt wat bot......................toch? Hoef ik mijn naam er trouwens niet onder te zetten, weet ze direct dzat het van mij komt!

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 15:58

en ze leefde nog lang en gelukkig...

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 16:00

Pipo schreef:
Mijn collega gaat trouwens, en nu moet ik een soort leuk creatief envelopje maken met een leuke text, waarom ik mijn huwelijkswens voor haar en hem zet.

Ten eerste ben ik er net pas achter gekomen wat een huwelijkswens is, ten tweede..............ik ben echt niet creatief in dit soort dingen, dus wie helpt?

Ik vond zelf zoiets als: een op de drie huwelijken zijn binnen afzienbare tijd uitelkaar, gaan jullie het record verbreken??

ik vind dit wel grappig, maar ik denk niet dat zij dat leuk vinden!


Ik vind het iig leuker dan cliche-achtige wensen.
Ik wens jullie een lang en gelukkig huwelijksleven en ik weet zeker dat dat gaat lukken. Misselijk blablabla.

Maar ja, ik weet zeker dat ik op zo iets uitkom. Wacht met dit doort dingen altijd tot ongeveer 10 minuten voordat we weg moeten en kladder ik zo iets op, waar ik zelf wel van kotsen..
Sorry, ik ben er dus ook niet goed in en hier heb je dus niets aan Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 16:06

Kreeg van Sprintje ook wel een leuk idee per pb, maar kom om mensen........zijn er dan echt geen crea bea's hier???

Clien

Berichten: 1511
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 16:13

HULDE!

Sorry ben heel flauw, als er wat te binnen schiet dan hoor je het, het is inderdaad moeilijk om iets leuks en ook nog orgineels te verzinnen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 17:12

De standaard vows, maar dan minus de negatieve dingen dus:

For richer
In health

enzovoort
Tot de dood jullie scheidt...

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 17:30

pff jeetje zo'n dingen moet je dus vooral niet aan mij vragen. Haha, ik wens je in ieder geval nog veel succes Haha!

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 20:50

"Nog een heéel gelukkig leven toegewenst samen en hou jullie toekomstige BLAGEN bij mij uit de buurt Knipoog Liefs Pipo Haha!

SuperSnel

Berichten: 508
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 05:00

Nou pipo, ik vind het wel wat hoor. Je had ook kunnen zeggen:

Touwen is het einde van je vrije bestaan en het einde van je leven, maar daar kom je pas achter nadat je weer gescheiden bent. Haha!

Soms is het leven hard en de werkelijkheid vaak nog veel harder. Hoe oud is zij eigenlijk?

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 08:58

Ik zou er zelf wel de humor van kunnen inzien Haha!

Zou persoonlijk zoiets leuker vinden dan die cliche dingen, maargoed, ieder zijn meug.

Geen opties hier, alhoewel ik die van saluut ook een leuke vind Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 11:45

ze is 27, net zo oud als ik dus........................

En al jaren samen met die gozer, vind die van supersnel wel heel erg leuk. MEt die van Saluut eronder.

Kan ik wel maken toch? Weet niet of ze wel zoveel gevoel voor humor hebben.

En dan een zwangerschapstest erbij doen!!

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 12:26

Ik vind die van Saluut eerlijk gezegd leuker en dan vooral die zwangerschapstest erbij, dat doet het hem Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 13:02

Hahahhaha, ja inderdaad ik weet het nog niet, heb tot morgenochtend de tijd. Dan moet het ingeleverd worden!

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 13:07

gut ik moet er ook nog eentje hebben, heb morgenavond
een bruiloft! Ben al blij dat ze het hier in Medemblik vieren
dus we kunnen het lopend af Haha!

p.s. vind die van Saluut ook wel erg leuk hoor

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 13:30

Iig confettie in de envelop doen, dat geeft een heel leuk effect, als ze de envelop open ratsen. Haha!
Vind het trouwens een idee uit het jaar nul.

Minne

Berichten: 512
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Gent, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 13:33

Het huwelijk

Ik heb je alles gegeven:
een gedicht, mijn maandsalaris,
en een kind; wil je nu even
kijken of het eten klaar is?


A.Marja



deze heb ik al eens gebruikt... Extreme duivel Wel een beetje ingekleed natuurlijk...maar moet ik er bij zeggen dat ik niet veel vertrouwen heb in het slagen van het huwelijk? Tong uitsteken
Hij een amorele male chauvinist met drugsprobleem die een vrouw wilt zodat hij zelf geen huishouden meer moet doen, zij een oudere katholieke kleuterjuf die haar biologische klok heftig voelt tikken.

citaatje van man in kwestie: "Moest ik de lotto winnen dan scheid ik onmiddelijk van mijn vrouw zonder haar ook maar iets te geven, maar als zij de lotto wint dan eis ik de helft!"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 13:33

Idee uit het jaar nul? Hmm vind het wel grappig, allemaal kleine envelopjes met daarop een text, en erin een stukje van de foto, en al die stukjes maken een puzzel met een foto van hem en haar. Wel grappig juist.

Denk inderdaad dat die text van Saluut wel heel leuk is, alleen kan ik die zwangerschapstest er niet aan vastbinden.

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 13:34

'Ik ga d'r vanuit dat jullie huwelijk net zo lang stand houd als de tijd dat ik aan dit super mooie envelopje heb besteed'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 13:36

Hoe heb je deze ingekleed dan, vind hem erg grappig namelijk!

Minne

Berichten: 512
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Gent, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 13:57

Ah, ingekleed is een groot woord, maar ik wou niet TE grof overkomen, dus heb ik het maar op een mooi kaartje geschreven met de tekst erboven: "naam man" , zo moet het dus NIET!

niet zo crea/origineel maar ja...last minute hé