Oud klasgenootje overleden...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Oud klasgenootje overleden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-03 08:37

Gister heb ik (en vele andere) te horen gekregen dat er een meisje door een vrachtwagen was overreden, ze reed in de dode hoek ofzo en de chauffeur had haar niet gezien terwijl hij wel een dode-hoek spiegel had. Toen ik hoorde wie het was schrok ik me dood, het is namelijk een oud klasgenootje van mij Huilen . Ik zat vorig jaar bij haar in de klas. Het was (en is) een onwijs lief meissie, ze was altijd onwijs stil en in dr zelf maar wel aardig en lief voor iedereen Lovers (ondanks dat ze zelf heel vaak gepest werd). Omdat ze heel weinig vriendinnen had op deze school is ze naar een andere gegaan om opnieuw te beginnen. Alles ging onwijs goed enzo ze had onwijs veel leuke vriendinnen gekregen en het meissie was eindelijk een beetje gelukkig Lachen en dan dit ..... Huilen Hier zijn geen woorden voor...
Ook was vorige week haar opa overleden en haar vader al een paar jaar daarvoor... Ik wens haar moeder en broer veel sterkte in deze moeilijke tijd.
En Jessie R.I.P Lovers !



Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-03 13:08

Dank je wel!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-03 13:28

Ja idd, je kan wel spiegels hebben maar moet je ze wel gebruiken Lips are sealed


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, ComscoreBot, Kinke, lanouska, Lipstick, MyWishMax, perdjes, roucha1, Winged en 51 bezoekers