ouders en kinderen, zucht!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Cer

Berichten: 30090
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 10:45

Hm, nou ik erger me ook regelmatig aan ouders met kinderen, die menen dat paarden openbaar bezit zijn... Ze schuiven de kinderwagen eronder, zodat babylief kan kijken, en verwachten dat je op je relaxte buitenrit even een half uur blijft staan zodat die kleffe handjes leuk kunnen aaien.. (ik heb helemaal niks met kinderen, laat ze asjeblieft van mn paard afblijven).. meestal kom ik wel weg met een "pas op, hij bijt!!" (terwijl die arme sul van me alleen maar staat te wachten op snoep... Haha! )

Trouwens, iemand die mn paard zomaar beetpakt heeft em echt hangen hoor...!!! Boos! afblijven!

off topic: Dat belgisch!! Hilarisch !!! Ik geniet er echt van... Haha!


Cer

Berichten: 30090
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 11:44

leentje"]
[quote="Cer schreef:
off topic: Dat belgisch!! Hilarisch !!! Ik geniet er echt van... Haha!


voor de duizendste keer: het is VLAAMS, "belgisch" be-staat-niet Frusty

maar ik kan gerust begrijpen dat je in een deuk ligt hoor, hebben wij ook met Nederlanders Haha! , no offence, zolang we maar kunnen lachen, nietwaar? Knipoog Ach gut
[/quote]

Ooooh Bloos *schaam* excuus... weet ik veel (sja, domme nederlander he Haha!)

Maar ik moet wel een paar keer goed lezen om sommige uitdrukkingen te begrijpen! Had vroeger een belgische (vlaamse??) kennis en als hij honderduit ging vertellen was ik de draad kwijt... Maar we hadden wel altijd lol!

On-topic.. Ik denk dat je goed gehandeld hebt met die mevrouw... mijn opvliegendheid had inderdaad vast voor meer problemen gezorgd. Plus dat mn paard waarschijnlijk zelf al de arm van de mevrouw los had getrokken (heeft ze wel es vaker gedaan Haha!) ...

Cer

Berichten: 30090
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 10:50

Oeh! Kindervrije dagen... ik ben voor Haha!

*schuil* ...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, Besje, Crista, Exorcizamus, laura_estee, nicole_floor, Rije, sollair310, stella92, Strawberry3, Tine1987, XxMariellexX en 183 bezoekers