Wat kost trouwen?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Meys

Berichten: 1372
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 16:13

Je kan het zo duur maken als je zelf wilt.
Je kan op een bepaalde dag in de week (s'morgensvroeg) gratis trouwen.
Je kan een gigantisch kasteel afhuren maar ook een klein gezellig zaaltje..het is helemaal aan jezelf hoeveel je er voor uit wilt geven.


Meys

Berichten: 1372
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 22:27

Onze bruiloft was niet echt heel erg duur..alhoewel het is toch altijd veel geld.
Mijn jurk bijvoorbeeld..koste eigenlijk haast niks (durf de prijs bijna niet te noemen) omdat we via een vriendin stof konden krijgen voor inkoopsprijs...de moeder van mijn schoonzusje de jurk maakte.
We de bedankjes zelf hebben gemaakt (nou ja mijn moeder en een vriendin)
We een vriendin de fotoreportage hebben laten maken...(ze is hobbyfotograaf) dus alleen geld kwijt aan rolletjes en ontwikkelen.
We via via een goedkoop adresje hadden voor het bruidsboeket de corsages en het bloemstuk voor op de auto.
De huwelijksnacht was een cadeau van de zaal waar we het feest hebben gehouden.
De trouwauto was in ons eigen bezit, dus dat scheelt ook een hele boel aan kosten.
Make-up deed een dochter van de vriendin van mijn moeder...koste dus eigenlijk alleen een cadeautje.

Je moet gewoon ff simpel na denken en kijken in je omgeving of er mensen zijn die bepaalde dingen kunnen (bijv.een vriend die goed fotografeerd enz)

Meys

Berichten: 1372
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 21:51

Hmmm wij zijn voor ons trouwen wel wat goedkoper uit dan wat ik hier lees en we hadden echt een top trouwdag met alles er op en eraan.
We waren tussen de 5000 en 6000 euro kwijt


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Appeltje00, Blue_flower, djodjodjo, MissJG, r0bijn, Renss, Room_Soesje, SentiBot, Syb_sem, Ubermetrics, Zoe_85 en 69 bezoekers