Zit me echt dood te vervelen hier

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Zit me echt dood te vervelen hier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-03 12:45

Examens gehad, en heel veel geleerd, hard gewerkt daarnaast nog m'n zaterdag baantje en de paarden erbij. Heb ik het echt gigantisch druk gehad.
Tja en nu is het dan vakantie (drie maanden!), je valt toch best wel in een gat opeens.
Slaap lang uit, zit dan een beetje achter de computer, vanmiddag nog even naar m'n paardje (beestje kan ik ook niet de hele dag lastigvallen, bovendien is ze nog jong en reed ik haar voorheen 3x per week, dus om opeens elke dag te gaan rijden )

Ik kan ook wel gaan werken, maar ja dan zit ik daar weer aan vast, en daar heb ik ook niet echt zin in.
Ik begin bijna al weer naar school te verlangen (is echt erg). Ik zit dus echt de hele dag een beetje niets te doen (zit ook nog eens alleen thuis), waar ik nog slomer en luier van wordt. Het weer werkt ook niet echt mee moet ik zeggen.

Ik moet eigenlijk gewoon echt iets gaan doen, maar wat (?).
Weet het echt ff niet, en wordt behoorlijk gek van mezelf.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-03 12:54

orri schreef:
Beeldhouwcursus dan maar doen???? Knipoog


Zo wanhopig ben ik nog net niet Haha!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-03 13:12

Moet ik alleen nog even vervoer regelen...

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-03 13:18

Foto's staan tegenwoordig allemaal op de computer Haha!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-03 13:25

orri schreef:
Manege Lies Beuker is van mijn huis af 10 minuten fietsen.
Je bent welkom! camera in de aanslag.... Haha!


Zal even met mijn vader overleggen wanneer hij tijd heeft om me te rijden. Nog een paard erbij is misschien ook wel zo veilig Haha!
Dus als iemand zich geroepen voelt....

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-03 13:26

Wordt net door m'n werk gebeld wanneer ik wil werken, heb dus toch maar wat toegezegd en ze gaan me inplannen...

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-03 13:35

Hmmm, enig idee wie dat zijn?

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-03 21:49

Is goed, ik kom wel een keer jullie kant op Steffi en Lautjuh. Maar dan krijgen we weer het probleem, dat jullie wel gewoon op school zitten en waarschijnlijk alleen in het weekend tijd hebben (?). Maar goed, is vast wel wat op te vinden
Had ook niet verwacht dat ik me ging vervelen, maar je valt toch echt in zo'n gat opeens...

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 01San, BLEXBot, criollo_yess, dezzie, douschka, Googlebot, katinker, limagirl, moonsparkle, ogidni, senna21, shaddy82, xxmichellexx, Xyris, YandexBot en 50 bezoekers