Dichtbundel update

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Dichtbundel update

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-03 08:16

De prijs hoor ik zo snel mogelijk, ik denk vandaag. Ik heb gezegd dat 250 exemplaren voldoende is. Ik wil nl niet het risico lopen dat ik met een heleboel onverkochte boekjes blijf zitten

Ik heb denk ik voldoende gedichten waarvan er ook een boel zijn die nog niet op bokt gestaan hebben, dus het wordt wel een verrassing voor iedereen! Het worden ongeveer 50 gedichten, dat leek mij een mooi aantal. Elk gedicht op een nieuwe pagina.

Omdat zwart/wit druk goedkoper is (anders moet er gelithografeerd worden en dat is DUUR) is het niet mogelijk kleurenafbeeldingen als illustraties te gebruiken. Sowieso lijkt het mij voor de hand liggend dat het om de gedichten gaat, en niet om de tekeningen. Het is nu ook érg kortdag (ik kan over een dag hooguit 2 alle gedichten bij de vormgever hebben) om nog tekeningetjes in te gaan zamelen of te maken. Mijn idee was om er een illustratieloos boekje van te maken. Maar, zoals dat gaat, via via is er nog wel iemand bereid te vinden die een paar tekeningetjes wil maken. Erg goede kwaliteit, maar toch wil ik even weten wat jullie ervan vinden?

En dan wil ik nu ook graag van de gelegenheid gebruik maken om mensen te vragen wat het voorwoord moet worden. Suggesties kunnen per pb, als ik er een gekkozen/gemaakt heb dan zal ik dat zeggen en dan mogen jullie natuurlijk per pb een voorbeeldje ontvangen. Er moet wel íets een verrassing blijven! Ook ben ik nog op zoek naar een mooie hoge kwaliteit foto voor op het omslag. Ik weet niet of dat kan wachten tot bijv. na de rit (dan gaan een aantal goeie fotografen mee, met digifoto's) dus ook graag nu al even melden wat de afmetingen (pixel x pixel) van jou digicam zijn. Ik zal dan overleggen met de vormgever en hem vragen wat hij voor afmetingen nodig denkt te hebben. Ik stuur dan de mensen die aan de kwaliteitseisen voldoen een pb. Vermeld dan ook even of je foto's van Dorine hebt.

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 13:28

Wat geweldig dat je dit al geregeld hebt enzo Lachen
Ik wil zeker weten wel een boekje kopen hoor !! Haha!

Echt een super idee dit ook al !!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23418
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 13:38

woww echt geweldig zo snel!!!!

ik stuur een pb voor het voorwoord.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 14:41

Jemig Laui, wat geweldig dat je dit zo snel voor elkaar hebt gekregen!!
Ik zal even nadenken over een voorwoord, als ik wat passends weet, PB ik je dat vanavond even!!