PWS, iemand ideeen?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

PWS, iemand ideeen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-03 19:13

Hey allemaal!

V6 zit er aan te komen, en zo ook mijn PWS. PWS staat voor profiel werkstuk, wat dus inhoud dat het een soort onzettend uitgebreid 'werkstuk' wordt over een vak uit je profiel. Er wordt geacht dat je er zo'n 80 uur insteekt, en dat er sprake is van een onderzoek of een ontwerp. Wat dit betreft ben ik erg ambitieus, en wil dus niet meteen dertien in een dozijn PWS'je aankomen. Mijn profiel vakken zijn wiskunde, natuurkunde, scheikunde en biologie. Mag overlappen, mag ook slechts gedeeltelijk met een van deze vakken te maken hebben. Wel moet er een duidelijk link zijn met tenminste een van deze vakken.

Ik wil dus iets onderzoeken, met het liefst een uitkomst waar je wat mee kan. Het moet iets bijzonders worden, iets wat niet iedereen uit zijn duim kan zuigen. Mag behoorlijk pittig zijn, maar moet ook lekker orgineel zijn. Het liefst is t iets waarmee ik dus wat bereik. iets onderzoek wat nog niet gebeurd is oid. Ik vrees echter dat zo'n primeur vrij onmogelijk is, maar ik droom rustig verder Schijnheilig

Heeft iemand een leuk idee?

Tiko is BOKTTINKER 2003!!



Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-03 11:45

Heej sypheron, dat vin'k een leuk idee

Tiko is BOKTTINKER 2003!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anna_98, bebble, ComscoreBot, ejkge, GoogleAdsense, GrapeshotBot, IASCrawler, Jaydee_WP, Kaplaars, kimberly1995, Plus_en_Min, robbie88, Valerie93 en 60 bezoekers