Hoe ouders overhalen om thuis te mogen blijven?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 22:13

Tja je ouders kennen je het beste waarschijnlijk en als ze je niet alleen willen thuislaten zal dat best wel een reden hebben??

En ach alleen thuisblijven is ook niet alles hoor!
De boel aan kant houden elke dag je eigen potje koken, alleen eten enz.
Want elke dag feesten is er ook niet bij.....
Is wel leuk maar als je dan daarna de rotzooi mag gaan opruimen wordt het toch een stuk minder en ja je wil de boel toch netjes hebben wanneer ze weer thuiskomen denk ik (tenminste als je nog hoop wilt houden dat je vaker alleen mag thuisblijven)

Tip: vraag anders eens of ze niet een keer een weekendje weg kunnen gaan om het te proberen?
Maar ja aan de andere kant denk ik ook wel dat als je je blijkbaar al niet aan de regels hebt gehouden toen ze 1 avondje weg waren dat ze er niet al te veel vertrouwen in hebben om je een langere tijd alleen te laten.
Maar goed dat weet je zelf het beste.


kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 20:57

Tja op mij kom je ook niet echt over als verantwoordelijk genoeg om alleen thuis te blijven.
en jij hebt het over 1 foutje en dat kwam omdat je niks mocht??
Ik zie dat anders: jij wil iets waar je ouders van denken dat je daar niet aan toe bent. Uiteindelijk ga je en dan bewijs je precies dat je idd niet verantwoordelijk genoeg bent door meteen veel te laat thuis te komen.

En nee ik heb geen kinderen ik ben pas 23 Haha!
Maar ik weet dat mijn ouders mij met een gerust hart alleen hebben thuisgelaten. Volgens mij was ik de eerste keer 18 of zo.
Mijn broer was ouder toen hij voor het eerst alleen mocht thuisblijven omdat hij ook meer zo'n lang leve de lol type was. (hij heeft een keer met z'n zatte kop 's nachts de frituurpan aangezet om nog wat te bakken en toen is hij op de bank in slaap gevallen! het was maar goed dat mijn vader op een gegeven moment wakker werd want voor je het weet staat de hele keet in de fik)

Tja ik denk dat er weinig anders meer opzit dan meegaan met je ouders en ga vanaf nu maar eens bewijzen dat je echt verantwoordelijk kunt zijn.
Qua leeftijd ben je oud genoeg nu nog zorgen dat je gedrag verantwoordelijker wordt en dan zien je ouders vanzelf wel in dat je de volgende keer misschien wel alleen kunt blijven.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, lastig en 17 bezoekers